Ida Oftebro Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Sjekk de siste ryktene om Apples kommende smartklokke.– iWatch blir enklere enn først antatt Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Er for en gangs skyld enig i Apples valg. Har ikke behov for smartklokke i seg selv, jeg har behov for en klokke som er smart sammen med en mobil, som stort sett ikke prosesserer så mye selv, men heller kommuniserer med mobilen, og presenterer data fra den. En fin, men strømgjerrig skjerm hadde imidlertid vært greit, og den må være vanntett på noen meters dyp. 2 Lenke til kommentar
ThreePinkApples Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Er for en gangs skyld enig i Apples valg. Har ikke behov for smartklokke i seg selv, jeg har behov for en klokke som er smart sammen med en mobil, som stort sett ikke prosesserer så mye selv, men heller kommuniserer med mobilen, og presenterer data fra den. En fin, men strømgjerrig skjerm hadde imidlertid vært greit, og den må være vanntett på noen meters dyp. Du har just beskrevet Smartklokke Altså, slik alle ser på en smartklokke, ikke bare Apple 2 Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jaja, da kopierer apple alle de andre... igjen... 3 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Synd hvis det blir en veldig enkel sak, men har forsåvidt ikke så store forventninger til denne. Ser forøvrig at mange av "prototype forslagene" er svært inspirert av Rado klokkene. Noe som ikke er så dumt. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Er for en gangs skyld enig i Apples valg. Har ikke behov for smartklokke i seg selv, jeg har behov for en klokke som er smart sammen med en mobil, som stort sett ikke prosesserer så mye selv, men heller kommuniserer med mobilen, og presenterer data fra den. En fin, men strømgjerrig skjerm hadde imidlertid vært greit, og den må være vanntett på noen meters dyp. Du har just beskrevet SmartklokkeAltså, slik alle ser på en smartklokke, ikke bare Apple Det er et definisjonsspørsmål, og også grunnen til at jeg skriver "smartklokke i seg selv". Det er faktisk ikke slik at alle ser på smartklokker på denne måten. I kampen for å komme i forbrukerens søkelys er det fristende å legge på mest mulig funksjonalitet, og vi ser derfor klokker med eget simkort med 4G støtte, kamera, kraftig prosessor og masse som jeg ikke kunne tenke meg i en klokke. Om dette er en fordel eller ulempe kommer ant på øyet som ser. Dermed får vi noen klokker som i seg selv er smartere enn andre. Altså, dumme og smarte smartklokker. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Er for en gangs skyld enig i Apples valg. Har ikke behov for smartklokke i seg selv, jeg har behov for en klokke som er smart sammen med en mobil, som stort sett ikke prosesserer så mye selv, men heller kommuniserer med mobilen, og presenterer data fra den. En fin, men strømgjerrig skjerm hadde imidlertid vært greit, og den må være vanntett på noen meters dyp. Du har just beskrevet SmartklokkeAltså, slik alle ser på en smartklokke, ikke bare Apple Det er et definisjonsspørsmål, og også grunnen til at jeg skriver "smartklokke i seg selv". Det er faktisk ikke slik at alle ser på smartklokker på denne måten. I kampen for å komme i forbrukerens søkelys er det fristende å legge på mest mulig funksjonalitet, og vi ser derfor klokker med eget simkort med 4G støtte, kamera, kraftig prosessor og masse som jeg ikke kunne tenke meg i en klokke. Om dette er en fordel eller ulempe kommer ant på øyet som ser. Dermed får vi noen klokker som i seg selv er smartere enn andre. Altså, dumme og smarte smartklokker. Det vi trenger er en dumsnill klokke. Hvis nettavisene kunne stoppet å poste "Er det slik apple smartklokka vil se ut?"-artikler med fanart ville det vært fantastisk. Mengden spekulative gjentagende artikler is just too damn high når det kommer til iKlokka. Jeg er selv spent på hvordan iDingsen blir men er helt uinteressert i hvordan studenter og annet rusk ser for seg at den kommer til å se ut siden deres versjoner er basert på (for det meste) pur science fiction og er ikke mulig å produsere med dagens teknologi. GRRRR. gimme some real news aboot the clock. 1 Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Konseptene har jeg aldri forstått. De er hinsides logikk... Et armbånd-design som sitter løst? Det går ikke. Passer for armbånd men ikke for noe du skal se og trykke på og bruke i hverdagen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Konseptene har jeg aldri forstått. De er hinsides logikk... Et armbånd-design som sitter løst? Det går ikke. Passer for armbånd men ikke for noe du skal se og trykke på og bruke i hverdagen. "Design fremfor faktisk funksjonalitet". Lenke til kommentar
Meldal Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jaja, da kopierer apple alle de andre... igjen... ikke glem at apple var først ut med "smartmoobil" og "consumer pc" og "consumer tablet" de har hele tiden satt standarden for consumer produkter, og er hovedårsaken til at vi har masse fine dingser som hjelper oss i hverdagen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Faktisk det aller aller meste av teknikk man kan forestille seg var Apple først ute med på en eller annen måte. Endret 12. februar 2014 av Vice Lenke til kommentar
Gunstein Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Apple er lure, og beveger seg inn i et område med ENORME fortjenester. Helse -og medisinrelatert bransje er stor business. Men jeg ser for meg at hypokondri blir den nye folkesykdommen (om det ikke allerede er det...?) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Nå tyder jo ting på at det meste av dette"helseopplegget" ikke blir noe av. Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Jaja, da kopierer apple alle de andre... igjen... ikke glem at apple var først ut med "smartmoobil" og "consumer pc" og "consumer tablet" de har hele tiden satt standarden for consumer produkter, og er hovedårsaken til at vi har masse fine dingser som hjelper oss i hverdagen Apple har jo bare stjålet fra andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg