AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Har i det siste hatt problemer med øret. Skriver bare punktvis for føler det blir mer oversiktlig. 1.Klødde veldig ytterst i øregangen så har sår/eksem der nå. 2.Nå klør jeg LANGT inn i øret, alt jeg vil er å kutte av meg øret. 3.Tok bilde av øret med blitz for å se og oppdager noe hvitt. Jeg vet ikke om det er en del av øret eller et slags belegg. http://tinypic.com/view.php?pic=aoti7q&s=8#.Uvq_DBaElBE der er et bilde DU ÅPNER PÅ EGET ANSVAR Har forresten prøvd med sånn skyllegreie men ingenting kom ut. Hva tror dere dette er? Anonymous poster hash: ecdac...616 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Du har prøvd å skylle, da er det strengt tatt ikke så mye mer man kan gjøre selv. Legen kan se inni øret, bilet viser veldig lite av hva som er inni. Syntes forresten ikke jeg ser noe hvit belegg, kun lys hud... Sånn til info, ingenting mindre enn ett kne skal inni øret, så hold q-tips og annet unna øret. Så, ta kontakt med lege, det er lite du kan gjøre selv, og enda mindre vi på forumet kan gjøre Edit: ser forresten ut som om du har litt kalkmangel ut fra de hvite prikkene på neglene die Endret 12. februar 2014 av aklla Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Ok, takk for svar! haha kan godt være det er kalkmangel ja takk for "tipset" Anonymous poster hash: ecdac...616 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Gå til legen Endret 12. februar 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Tar lang tid å få legetime.. noen som har tips mot kløen? eller vet hva det kan være Anonymous poster hash: ecdac...616 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hvite prikker skyldes ikke kalkmangel. http://forum.doktoronline.no/index.php?/topic/1652-hvite-flekker-p%C3%A5-neglene/ Lenke til kommentar
technicality Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Prøv deg med en dråpe olje, mandel kanskje ? evt litt eddik i lunkent vann, skyll ut med vanlig vann etter Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg har prøvd med sånn olje og blåseballong, til ingen nytte Anonymous poster hash: ecdac...616 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Kan se ut som et slikt edderkoppreir du har fått i øret, eggene plantes inn under huden og klekkes ut, forhåpentligvis på rett side. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Kan se ut som et slikt edderkoppreir du har fått i øret, eggene plantes inn under huden og klekkes ut, forhåpentligvis på rett side. håper du tuller?? Anonymous poster hash: ecdac...616 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det er mulig, men om du ikke har tilbrakt mye tid i tropisk jungel i det siste er det lite sannsynlig. Dra til legen du. Bare møt opp med en gang de åpner om morgenen og si du må ha en time, helst på dagen. Fastleger plikter å holde av tid i løpet av dagen til ting som haster etter som hva jeg har forstått. Sikkert ikke så hastverk, men det er da lov å prøve seg på en liten spansk en. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Hvis det starter å se slik ut etterhvrt burde dy bekymre deg: (Advarsel: ekkelt bilde) Ellers, jeg er ikke lege, så skal ikke si noe sikket, slik egglegging er meg bekjent ikke veldig utbredt i Norge http://www.enotes.com/homework-help/can-spider-lay-eggs-human-body-23747 Endret 12. februar 2014 av L4r5 lagt bilde i spoiler Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Oki, får håpe det ikke er noe edderkoppgreier for da orker ikke jeg livet mer. edderkopper er en av mine fobier:S skal til legen den 18 da, så kanskje jeg kan ta det opp da om jeg klarer å vente Anonymous poster hash: ecdac...616 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Veldig usansynlig at det er noe som har lagt egg inni øret, eller at det er noe annet levende som gjør det. Ikke umulig, men veldig, veldig usansynlig, spesiellt om du har vært i Norge den siste tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 skal til legen den 18 da, så kanskje jeg kan ta det opp da om jeg klarer å vente Anonymous poster hash: ecdac...616 Synes du sa det tok lang tid å få deg legetime. Det er jo ikke en gang en uke til du har legetime. Det er ikke lange tida. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg ser ingenting unormalt med det øret. Innimellom så har jeg noe hvitt på mitt, dette er døde hudceller som forsvinner hvis jeg vasker ørene skikkelig. Du har noen små prikker, dette er enten fett eller noe som heter keratosis pilaris, begge deler er helt normalt. Huden på øret er veldig tynn, så det er det første som klør hvis du reagerer på såpe e.l. (hvis du får den på øret, da). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå