Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

problemer med øret(bilde)

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Har i det siste hatt problemer med øret. Skriver bare punktvis for føler det blir mer oversiktlig.

1.Klødde veldig ytterst i øregangen så har sår/eksem der nå.

2.Nå klør jeg LANGT inn i øret, alt jeg vil er å kutte av meg øret.

3.Tok bilde av øret med blitz for å se og oppdager noe hvitt. Jeg vet ikke om det er en del av øret eller et slags belegg.

http://tinypic.com/view.php?pic=aoti7q&s=8#.Uvq_DBaElBE

der er et bilde DU ÅPNER PÅ EGET ANSVAR

Har forresten prøvd med sånn skyllegreie men ingenting kom ut.

Hva tror dere dette er?

Anonymous poster hash: ecdac...616
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har prøvd å skylle, da er det strengt tatt ikke så mye mer man kan gjøre selv.

Legen kan se inni øret, bilet viser veldig lite av hva som er inni. Syntes forresten ikke jeg ser noe hvit belegg, kun lys hud...

Sånn til info, ingenting mindre enn ett kne skal inni øret, så hold q-tips og annet unna øret.

Så, ta kontakt med lege, det er lite du kan gjøre selv, og enda mindre vi på forumet kan gjøre :)

Edit: ser forresten ut som om du har litt kalkmangel ut fra de hvite prikkene på neglene die

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Det er mulig, men om du ikke har tilbrakt mye tid i tropisk jungel i det siste er det lite sannsynlig.

Dra til legen du. Bare møt opp med en gang de åpner om morgenen og si du må ha en time, helst på dagen.

Fastleger plikter å holde av tid i løpet av dagen til ting som haster etter som hva jeg har forstått. Sikkert ikke så hastverk, men det er da lov å prøve seg på en liten spansk en.

Lenke til kommentar

skal til legen den 18 da, så kanskje jeg kan ta det opp da om jeg klarer å vente

Anonymous poster hash: ecdac...616

Synes du sa det tok lang tid å få deg legetime. Det er jo ikke en gang en uke til du har legetime. Det er ikke lange tida.
Lenke til kommentar

Jeg ser ingenting unormalt med det øret. Innimellom så har jeg noe hvitt på mitt, dette er døde hudceller som forsvinner hvis jeg vasker ørene skikkelig.

Du har noen små prikker, dette er enten fett eller noe som heter keratosis pilaris, begge deler er helt normalt.

Huden på øret er veldig tynn, så det er det første som klør hvis du reagerer på såpe e.l. (hvis du får den på øret, da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...