Tangatore Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Heyy! Kjøpt en ny cpu kjøler, må derfor ta vekk den gamle termoplasten fra cpuen. Lurer på hva jeg skal bruke til dette, som også er billig og lett å få tak i. Propan-2-ol er visst tingen, men usikker på hvor jeg får kjøpt dette. Enkelte sier det er det samme som kondensrens, andre ikke. Så trenger noen med peilig. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg har kjøpt sånn sett med to flasker rensevæske som selges i alt av nettbutikker som selger PC-deler. Det fungerer glimrende. Ene løser opp størknet pasta, mens den andre fjerner alt som måtte være av rester. Veldig drøy i bruk - går bare noen dråper av hver flaske pr. gang. Du kommer til å kjøpe ganske mange tuber kjølepasta før du trenger nytt rensesett, for å si det sånn. http://www.dustinhome.no/product/5010097262/arctic-silver-arcticlean-kit/ Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Lån mor sin neglelakkfjerner, du trenger nesten ingenting. Der finner du også noen bomullspadder til å tørke med. (skrap vekk det meste med neglene.) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Blåsprit (isopropanol) skal visst være det beste å rense med. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Blåsprit (isopropanol) skal visst være det beste å rense med. Kan ikke kjøpe en halv liter Iso når man kun har bruk for noen dropper. Må man ha produkt datablad, og tillatelse for transport av isopropanol når det blir en liter?? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Negllakk fjerner fungerer omtrent like bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå