Gå til innhold

Betale? Nei takk.

Anbefalte innlegg

Hei.

Synes at dere begynner å bli litt for grådige nå. Dere tvinger (ja, dere tvinger) folk til å se disse annonsene og i tillegg har dere begynt å ta betalt for vanlige artikkler.

Det er overflod av "nyhetsoppdateringer", som er rett og slett reklame i lengre tekst. "Normale" artikler som omhandler noe og skal fortelle noe (det er ikke særlig interessant å lese om X bedrift som har lansert X produkt for X penger, og det er nesten 99 % av gratisartiklene som omhandler dette) koster nå penger og det er tydeligvis ikke nok med å glane på annonser. "Gratis" brukere blir nå bare servert ENDA mer reklame.

Tviler på at jeg den eneste med et slikt syn.Synd, synes at denne siden var bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du benytter deg av en tjeneste som er helt gratis. For å gi deg denne tjenesten kreves journalister og andre ansatte, i tillegg til servere og andre bedriftsutgifter. De må gjøre noe for å dekke utgiftene, og de gir deg til og med valget om du vil ha reklame eller abonnement. Det er over forventning.

• Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

fy , hardware.

Hvorfor må man betale for kunne lese artiklene som burde være gratis med reklame ?

hvorfor holder det ikke med å betale seg fri fra reklamen når dere nekter oss å lese artiklene med reklame blokering aktiv ?

Her bryter dere deres eget løfte da dere skulle begynne med EKSTRA.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syter over at etter at det eneste som er gratis å lese her er reklame, og skjult reklame i form av diverse "nyheter". Det blir ikke noe lesestoff igjen til oss "gratisbrukere". Tydeligvis veldig få som skjønte dette. Og moby, jeg er godt klar over at hw ikke drives gratis, og det er heller ikke gratis å putte sin reklame på hw sine sider.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har der begynt med skitne knep for lokke brukerne til å betale

i dag har jeg registret 2 ny ekstra artikler som jeg ikke bare anser som interessante , som under tvil er greit , nen også viktig informasjon slik jeg ser det .

Det er også de enste der har valgt sette som ekstra artikler i dag

Den ene er hvordan creative mister lyd tronen

Den andre er hvor mange bakterier det er på en Ipad ( jeg vet ikke om der akter å undersøke de andre nettbrettene )

Her kan det virke som dert bare setter noen artikler tilfeldig som ekstra artikler for provosere oss brukere til å betale for å kunne lese artiklene

Det er viktig kjenne brukerne sine behov og rettigheter om viktig informasjon , ikke bare leke onkel skrue junior hele tiden

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Når det er reklame er det ikke gratis, du betaler ved å se på reklame. Når man kan blokkere reklame blir det gratis.

Lenke til kommentar

Når det er reklame er det ikke gratis, du betaler ved å se på reklame. Når man kan blokkere reklame blir det gratis.

vet du ikke at man kan ikke blokkere reklame på disse sidene ?

Da blokkeres også det egentlige innholdet

så man betaler uansett når man leser artiklene

Et poeng med å blokkere reklame er å gjør det slik at inneholdet kommer frem , ikke alt søplet

Er det noe som har vurdert virusfaren ved reklame ?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Et poeng med å blokkere reklame er å gjør det slik at inneholdet kommer frem , ikke alt søplet

Det var det jeg sa >.>

Lenke til kommentar

Det var det jeg sa >.>

Du glemmer at man kan ikke blokkere reklamen på disse sidene .

så de vil aldri bli helt gratis

så er hele poenget mit

Da ender det opp med at man blir blokkert hvis man ikke betaler

og så skal de ha ekstra betaling for enkelte artikler som ikke burde ta ekstra betaling for

Ekstra i den betydningen at man betaler mere for artikkelen en det reklamen koster

ekstra for en artikkel som er viktig informasjon

Det er en skitten måte å gjøre det på

da spør man hvorfor man ikke får velge selv mellom reklame eller betaling .

Lenke til kommentar

Det var det jeg sa >.>

Du glemmer at man kan ikke blokkere reklamen på disse sidene .

så de vil aldri bli helt gratis

så er hele poenget mit

Da ender det opp med at man blir blokkert hvis man ikke betaler

og så skal de ha ekstra betaling for enkelte artikler som ikke burde ta ekstra betaling for

Ekstra i den betydningen at man betaler mere for artikkelen en det reklamen koster

ekstra for en artikkel som er viktig informasjon

Det er en skitten måte å gjøre det på

da spør man hvorfor man ikke får velge selv mellom reklame eller betaling .

Du skulle nok ønske at du ikkje bare var ordblind, men REKLAMEBLIND :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...