Linnkar Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hei. Jeg er akkurat nyflyttet til Ytre Enebakk, men holder meg som regel i Ski-oslo området, da det ikke skjer mye her. Det jeg lurer på, er om dere har noen tips til meg å komme i kontakt med gjevnaldre personer? Jeg går ikke på skole, og i jobben min er det nesten bare mannfolk over 40. Jeg tenkte at jeg kanskje skulle bli med i et kor, spille fotball eller noe lignende, men jeg vet ikke helt hvordan tilbud det er i nærområdet. Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg er 20år. født 93. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Du kan bli venn med mamma, hun bor i området og er dritkul. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Morsomt Rudde. Virkelig kvalitetsmateriale. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Morsomt Rudde. Virkelig kvalitetsmateriale. 0/10 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg skal hjem i slutten av neste uke, vi kan bli bestevenner. Sånn seriøst kommer det vel ann på hva du er interessert i; bra klatremiljø, fotball, hockey, håndball. Alt dette i to haller ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg har spilt håndball, fotball og vært i kor frem til jeg flyttet til finnmark. Nå har jeg slått meg så og si til ro her i ytre. det skal sies at jeg har ikke gjort noen av disse tingen på et par år, men kommer alltid til å være noe jeg har en stor interesse for Det, og jeg savner det å kunne gå ut å ta en kaffe (o.l.) med noen og bare prate. hehe Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 For håndball er Alliansehallen riktig sted å gå, samme med fotball såvidt jeg vet - ikke der jeg er mest aktiv. Hockey er gøy, bra sosialt miljø blandt lagene. Usikker på hvorvidt de har jentelag nå, men vi har hvertfall hatt noen jenter på noen av lagene. Egon er vanligvis der vi ender opp når vi skal ta en kaffe, men er visst en egen kaffebarlignende butikk ved Ski Storsenter, ovenfor gullsmeden(/klokkebutikk) som ligger ved siden av McDonalds. Jeg vet at hvertfall en del fra klatremiljøet er blandt de som ofte tar en kopp kaffe, har vært med et par ganger + har en kompis som er veldig aktiv der. Også veldig enkelt miljø å komme inn i. De holder også til i Alliansehallen. Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Åh, takk Begynner å bli rimelig lei av å enten sitte hjemme alene etter jobb, eller være med samboeren ut med hans venner Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Og hvis du blir med i klatremiljøet er sjansen farlig stor for at du møter på meg de gangene jeg er hjemme, hender jeg henger meg på der. Lenke til kommentar
Linnkar Skrevet 15. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2014 Nå har jeg aldri vært noe særlig glad i klatring, hehe. max høydeskrekk pleide å være med venner for support, men nærmet meg aldri en klatre vegg. uheldigvis kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå