Gå til innhold

Jeg er ny i Ski/oslo området

Linnkar

Anbefalte innlegg

Hei.
Jeg er akkurat nyflyttet til Ytre Enebakk, men holder meg som regel i Ski-oslo området, da det ikke skjer mye her.

Det jeg lurer på, er om dere har noen tips til meg å komme i kontakt med gjevnaldre personer? Jeg går ikke på skole, og i jobben min er det nesten bare mannfolk over 40.

Jeg tenkte at jeg kanskje skulle bli med i et kor, spille fotball eller noe lignende, men jeg vet ikke helt hvordan tilbud det er i nærområdet.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt håndball, fotball og vært i kor frem til jeg flyttet til finnmark. Nå har jeg slått meg så og si til ro her i ytre. det skal sies at jeg har ikke gjort noen av disse tingen på et par år, men kommer alltid til å være noe jeg har en stor interesse for :)

Det, og jeg savner det å kunne gå ut å ta en kaffe (o.l.) med noen og bare prate. hehe

Lenke til kommentar

For håndball er Alliansehallen riktig sted å gå, samme med fotball såvidt jeg vet - ikke der jeg er mest aktiv. Hockey er gøy, bra sosialt miljø blandt lagene. Usikker på hvorvidt de har jentelag nå, men vi har hvertfall hatt noen jenter på noen av lagene.

Egon er vanligvis der vi ender opp når vi skal ta en kaffe, men er visst en egen kaffebarlignende butikk ved Ski Storsenter, ovenfor gullsmeden(/klokkebutikk) som ligger ved siden av McDonalds.

Jeg vet at hvertfall en del fra klatremiljøet er blandt de som ofte tar en kopp kaffe, har vært med et par ganger + har en kompis som er veldig aktiv der. Også veldig enkelt miljø å komme inn i. De holder også til i Alliansehallen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...