Christian Thork Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Bruk Netonnet Mye billigere f.eks 4670K koster 1649 tror jeg det var + det er gratis frakt Der jeg skal kjøpe min i5 Lenke til kommentar
Tom__ Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Ser dette bra ut? Lagt til 5 vifter, er disse gode nok? Her har du cpu gpu .. Følger det med kjølepasta på stock vifta? Btw, kjøper overklokkbar cpu og hk slik at jeg kan kjøpe ny kjøler senere når jeg skal oc . Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Ser dette bra ut? Lagt til 5 vifter, er disse gode nok? image.jpg Her har du cpu gpu .. image.jpg Følger det med kjølepasta på stock vifta? Btw, kjøper overklokkbar cpu og hk slik at jeg kan kjøpe ny kjøler senere når jeg skal oc . Når har i5-4670K steget med 150kr på netonnet fra igår til idag :/ Lenke til kommentar
Tom__ Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 :/ blir nok kjøp uansett Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 :/ blir nok kjøp uansett Joda, Skal heller ikke avbryte mitt kjøp av samme Cpu, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå