Gå til innhold

Ny stasjonær, maks 9k, gaming og videoredigering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du kun har tenkt å benytte grafikkløsningen som er i Pentium prosessoren(Intel HD) så er vil det si at av total ram du installerer på hovedkortet så benyttes opp til 1024Mb av denne ram til grafikkminne.

OK, så er det bra eller dårlig?

Lenke til kommentar

Skjermkortet er visst bare til Windows 7

Kompatibel med Windows 7 "Kompatibel med Windows 7" software og enheter er en forsikring fra Microsoft om at disse produktene har bestått prøver mht kompatibilitet og driftssikkerhet med 32-bits og 64-bits Windows 7.

Lenke til kommentar

Når det gjelder DVD spiller så bare velg en eller annet. Kjøp ett HK med Wifi og usb porter framme er ikke noe problem. Du kobler noen kabler fra HK til fronten som blir USB portene. Du kan også kjøpe multikortleser hvis du vil ha SD kort inngang osv. Du finner det hos dustin, komplett etc.

Har du et bra Hk som du foreslår? Gjør ikke noe om jeg går 1000kr over budsjett ;) kan du finne en bra multikortleser også fra komplett?

https://www.komplett.no/asus-z87-pro-socket-1150/781698

https://www.komplett.no/magicview-imono-cs-440-usb-20/345345#!tab:extra

Ja, alt så greit ut :D

Skjermkortet er visst bare til Windows 7

Kompatibel med Windows 7 "Kompatibel med Windows 7" software og enheter er en forsikring fra Microsoft om at disse produktene har bestått prøver mht kompatibilitet og driftssikkerhet med 32-bits og 64-bits Windows 7.

Fungerer med Windows 8 også. Null problem ;)

Med de delene er det bare å skru sammen?

Følger ALT av ledninger ol med?

Ja, alt skal følge med.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det vil jeg ikke si, men det andre kabinettet der har bedre design etter min smak osv. Det er altså ikke store forskjeller og det første kabinettet vil fungerer for deg og ditt bruk. Dermed så råder jeg deg til å velge det første kabinettet, med mindre du er veldig opptatt av design. For det andre kabinettet var vell en del dyrere enn det første. Da er det bedre å bruke de pengene til maskinvare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...