MotoG Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Ut av skyggen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hei, MotoG. Tiger er min absolutte "favoritt" blant dyrene, - både på grunn av utseende og egenskaper. Denne usedvanlig flotte, hvite tigeren har du tatt et aldeles praktfullt bilde av , og både komposisjon, skarphet, farger, lys / lysvinkel og bakgrunn er nærmest helt perfekt ! Jeg tror dette tigerportrettet er et av de aller fineste jeg har sett ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Hei, MotoG. Tiger er min absolutte "favoritt" blant dyrene, - både på grunn av utseende og egenskaper. Denne usedvanlig flotte, hvite tigeren har du tatt et aldeles praktfullt bilde av , og både komposisjon, skarphet, farger, lys / lysvinkel og bakgrunn er nærmest helt perfekt ! Jeg tror dette tigerportrettet er et av de aller fineste jeg har sett ! Vennlig hilsen Albert. Det var da voldsomt til skryt, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg