AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hadde en ide for fredag, sånn i første omgang for og være veldig hyggelig og vise at eg er en veldig hyggelig og grei kar. På en annen avdeling der eg jobber, har eg god kontakt med endel av di for vi jobber litt sammen. Men er veldig mye tull og moro og på jobb, finner på litt sammen og har litt pauser sammen. Men er og ei jente eg liker godt der og. Så lurte på og kjøpe og gi et par esker med freia melkehjerter til alle damen som jobber der. Så hva tror dere? Og så trenger eg noen råd til hva eg kan skrive på di, er jenter/damer der ifra 18 til over 50. Anonymous poster hash: 5f745...9b1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hmmmm, Smilet ditt lyser opp dagen for meg? Noe om å sette pris på dem? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Ts her var ikke så mye respons og få på dette må eg si men greit nokk. Men skal nokk gjøre dette og har komt frem til noe og skrive men kunne vil lufte det litt. Happy valentine God valentindag til alle lager englene, håper det blir en bra dag. Og her er en liten ting for og vise hvor fantastiske dere er, men er kanskje ei det gjelder litt ekstra for.. Mvh ................... Så hva tenker dere høres det greit ut. husk på det er ei av disse damen eg liker litt ekstra, men vil jo ikke at noen skal føle seg fornærmet heller. Og det med lager englene er noe eg har sakt til noen av di før og det er et lager di jobber på. har sakt at jentene er lager engler og at gutta er lager gnomer sånn viss det var noen som lurte på den. Anonymous poster hash: 5f745...9b1 Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Høres søtt ut Ser ikke noe problem med det. Kan jeg også få et melkehjerte? <3 Lenke til kommentar
MrRenefo Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Høres søtt ut Ser ikke noe problem med det. Kan jeg også få et melkehjerte? <3 'skal sende et i tankene mine. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Husk: lagerengler. De lager ikke engler. Påpeker det bare sånn at kortet skal bli riktig. Lagergnomer også. Jeg kom med et lite innspill Ellers var ditt fint da, koselig det. To ting til 1. Og her er en liten ting for og vise hvor fantastiske dere er -> for Å vise hvor fantastiske dere er. 2. Mindre viktig, men tre punktum er regelen Endret 12. februar 2014 av Tvillingsjel 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Husk: lagerengler. De lager ikke engler. Påpeker det bare sånn at kortet skal bli riktig. Lagergnomer også. Jeg kom med et lite innspill Ellers var ditt fint da, koselig det. To ting til 1. Og her er en liten ting for og vise hvor fantastiske dere er -> for Å vise hvor fantastiske dere er. 2. Mindre viktig, men tre punktum er regelen Takker Anonymous poster hash: 5f745...9b1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Bare hyggelig det, tenkte det der kan ses på som innspil til kortet. Følte meg litt pirkete da. I fjor fikk alle damene et bilde av en blomst om en klubbe fra en av karene på jobben jeg hadde da, var koselig det også (Klubbe = kjærlighet på pinne) Endret 13. februar 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå