Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sensetiv hud

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Det er slik at hvis jeg barberer eller vokser bort håret på brystet får jeg irritert hud, dagen etter får jeg infeksjon tror jeg, kviser, ingrodde hår. Er det noen som har samme problem ? Jeg har prøvd laser, tenkte jeg burde prøve et par ganger fordi uansett hva jeg gjør voks så er jeg kun hårfri i et Par dager maks 1 uke og da dukker de første hår stubene noen som opplever noe slikt ?

Anonymous poster hash: 03052...f9a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på voks så er det normalt.

Du mister hår hele tiden og nye vokser ut, se på det som 2 sett hår.

Når du vokser av alt ligger det som er på veg ut allerede rett under huden og par dager så kjenner du hårene igjen.

Prøvd å skrubbe kroppen før voksing? Døde hudceller som irriterer og lager infeksjonene

Lenke til kommentar

Med tanke på voks så er det normalt.

Du mister hår hele tiden og nye vokser ut, se på det som 2 sett hår.

Når du vokser av alt ligger det som er på veg ut allerede rett under huden og par dager så kjenner du hårene igjen.

Prøvd å skrubbe kroppen før voksing? Døde hudceller som irriterer og lager infeksjonene

hva skal jeg bruke når man skal skrumpet ? Hva slags produkter? Jeg vet ikke men jeg føler at det er bare meg som har det sånn, huden blir helt jevlig, derfor vurderer jeg å ta laser et par ganger, de sa de skal hjelpe å unngå slike ting

Lenke til kommentar

Krem med "steiner" i seg eller og med en skrubbehanske som body shop har.

Ved å skrubbe sikk jeg bort død hud og vips så var betennelse og inngrodde hår en saga blott.

Finnes også en kremserie som heter Elixir som alle hudklinikker selger, fikk samme resultat av å skrubbe.

Det blir en del runder med laser før man har fått med seg alle hårene som kommer opp vil jeg tru.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Krem med "steiner" i seg eller og med en skrubbehanske som body shop har.

Ved å skrubbe sikk jeg bort død hud og vips så var betennelse og inngrodde hår en saga blott.

Finnes også en kremserie som heter Elixir som alle hudklinikker selger, fikk samme resultat av å skrubbe.

Det blir en del runder med laser før man har fått med seg alle hårene som kommer opp vil jeg tru.

takk :)

Lenke til kommentar

Er du mann eller kvinne? Jeg sluttet å få s.k. barberutslett på haka (små greier med litt gult/hvitt inni etter at jeg byttet til en annen type høvel og brukte en aftershafe mot irritert hud.

Jeg er mann , ,

Er du mann eller kvinne? Jeg sluttet å få s.k. barberutslett på haka (små greier med litt gult/hvitt inni etter at jeg byttet til en annen type høvel og brukte en aftershafe mot irritert hud.

Jeg er mann , ,

Jeg er mann , ,har ikke problemer med å barbere meg på ansiktet men det er brystet mitt som er veldig plaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...