MartinJakobsen Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Heisann Imorgen skal jeg til byen å kjøpe meg en ny pc (acer-aspire-v3-772g) Men så har jeg også et "gammelt" men ubrukt nettverkskort liggende innpakket (intel-centrino-ultimate-n-6300) på grunn av at min HP ikke støttet det.. burde gjort litt mer research før jeg kjøpte det. Men nå er iallefall spørsmålet mitt: Vil mitt gamle nettverkskort være kompatibel med den nye Acer pc'en jeg kjøper? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Tviler på det, har ikke testet akurrat den modellen, men vet av erfaring en del laptoper som tidligere har Atheros ofte ikke funger med intel. Ofte er det bios som gjør dette. Men lurer faktisk på hvorfor du skal bytte? Siden skal du først bytte bør du vurdere intel 7260 AC Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Atheros kontrolleren på denne modellen er byttet ut med Broadcom så det skal ikke være et problem i utgangspunktet LMH1 og det ser ut som denne pcen vil greie seg fint uten nettverkskortet som trådstarter har i reserve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå