Gå til innhold

PC-høytalere til rundt 500kr


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe meg nye pc-høytalere etter at mine 6 år gamle Logitech X-230 tok kvelden.

 

Jeg var ekstremt fornøyd med disse høytalerene, og jeg sliter med å finne noen erstatninger som jeg tror vil enten være like gode eller bedre. Kan nevne at de kjørte på 32W RMS.

 

Spørsmålet mitt blir da som følger, hva kan erstatte de? Jeg så først på Speedlink Gravity X-XE, og hadde faktisk bestilt de hos Multicom før de sendte meg den triste beskjeden om at de var gått ut av produksjon..

Jeg har også sett på T20 series II, men alle erfaringene jeg leser er såpass splittet at jeg ikke tror de holder mål.

 

Noen som har noen gode innvendinger, erfaringer?

 

Takker for alle innslag!

EDIT: Kan nevnes at jeg bruker de mest til å se filmer/serier, høre på musikk, og generell spilling. Jeg bor i en leilighetskompleks, så bassen må skrus ned uansett.

Endret av Eirik..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Z523 går ut, den lever ikke opp til kravene jeg har satt. Men det andre settet har jeg aldri hørt om.

Jeg skjønner hva du mener angående designet. ;-)

Har du det selv? Hvordan er lyden?

 

Jeg skjønner det er vanskelig å være konkret, ettersom det er så sinnsykt mye å velge mellom. Men det er jo også derfor jeg følte jeg måtte opprette denne tråden.

 

Er det noen som eier T20-settet som kan argumentere for/imot?

Lenke til kommentar

Z523 går ut, den lever ikke opp til kravene jeg har satt. Men det andre settet har jeg aldri hørt om.

Jeg skjønner hva du mener angående designet. ;-)

Har du det selv? Hvordan er lyden?

 

Jeg skjønner det er vanskelig å være konkret, ettersom det er så sinnsykt mye å velge mellom. Men det er jo også derfor jeg følte jeg måtte opprette denne tråden.

 

Er det noen som eier T20-settet som kan argumentere for/imot?

 

Er 2 kunde reviews her.

 

http://www.amazon.co.uk/product-reviews/B00DUUO4G8

 

Har en kompis som kjøpte de og syntes lyden er meget bra for prisen med god bass. T20 vil nok har litt klarere å mer rafinert lyd med speedlink vil ha mer fylde da det har sub. å spiller litt dypere/kraftigere

Lenke til kommentar

 

 

Z523 går ut, den lever ikke opp til kravene jeg har satt. Men det andre settet har jeg aldri hørt om.

Jeg skjønner hva du mener angående designet. ;-)

Har du det selv? Hvordan er lyden?

 

Jeg skjønner det er vanskelig å være konkret, ettersom det er så sinnsykt mye å velge mellom. Men det er jo også derfor jeg følte jeg måtte opprette denne tråden.

 

Er det noen som eier T20-settet som kan argumentere for/imot?

 

Er 2 kunde reviews her.

 

http://www.amazon.co.uk/product-reviews/B00DUUO4G8

 

Har en kompis som kjøpte de og syntes lyden er meget bra for prisen med god bass. T20 vil nok har litt klarere å mer rafinert lyd med speedlink vil ha mer fylde da det har sub. å spiller litt dypere/kraftigere

Takk! Skal definitivt sjekke det ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...