ALI Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Tenkte jeg skulle sette på en eller to vifte til i mitt kabinett, det blir litt varmt i mitt Skyhawk miditower ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl ). Har dere noen råd om hvor jeg kan sette viften eller andre ting for å lufte lit mer uten at det blir stygg? Er det smart å sette vifte på toppen? Jeg har tatt vekk den ene døren på høyere side, men det er forsatt for varmt. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hvis du leser begynnerguiden til overklokking.no, finner du ut at første kabinettvifte er det lurt å sette nederst foran, dette gjorde jeg, og systemet kjører omtrent 7 grader Celsius kaldere enn da jeg hadde den under strømforsyninga. Lenke til kommentar
ALI Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Det er ikke plass foran. Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg ville gått for en vifte nede, og en vifte oppe. (inn nederst, og ut øverst seff) Du burde da få en grei trekk igjennom kabinettet. Det er ikke så farlig hvor den nederste vifta står egentlig. Har du plass forran setter du den der, eller på siden, eller bak. Alt ettersom... Det som gjør meg litt usikker er at du sier temperaturen ikke synker når du tar av døra..(?) Hvis den ikke gjør det vil det vel neppe hjelpe med to vifter, da de bare blander luften inne i kabinettet med den utenfor. Du får ta en vurdering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå