mathiasssbm Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hei!! Jeg har sett litt på denne. http://www.expert.no/baerbarpc/asusn56jrs4032hlaptop/p/10659/ - klarer den bf4 på med/high? - Går det an å sette inn ssd?Mye jobb? Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Fant en review av N56jr her. Hva som kreves av BF4 vet jeg ikke, men antar at å kjøre det på medium er en grei affære. Bytte av HDD til en SSD er ikke veldig krevende, og anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
mathiasssbm Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Fant en review av N56jr her. Hva som kreves av BF4 vet jeg ikke, men antar at å kjøre det på medium er en grei affære. Bytte av HDD til en SSD er ikke veldig krevende, og anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
mathiasssbm Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Mister man garantien ved å bytte til ssd og klarer jeg å bytte ssd, kan ikke så altfor mye om data. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Klarer BF4 rundt medium. Vil du opp på high må du opp til GTX770M grafikk. Det er lett å bytte SSD på maskinen, bytte av HDD bryter normalt sett ikke garantien. Du har uanset reklamasjonsrett, denne forsvinner ihvertfall ikke om du bytter disk. Selve bytte av HDD er lett: Fjern en gummiknott under maskinen som skjuler skruen du må løsne for å få av det lille bunndekselet., noen få skruer holder disken og diskrammen, løsne disse, skyv disken ut av kontakten og løft den ut, sett over diskrammen på SSD, og så omvendt rekkefølge for å montere alt. Det som er litt mer jobb er å få OS over på SSD. Beste måte er å ha en plate med ren win 8 installasjon og installere fra bunnen av, så installere drivere fra asus sine sider eller produsent av komponenetene sine sider. Eller du kan lage recovery av maskinene på DVD-plater eller på minnepinne og boote fra denne for å installere. Eller du kan kjøpe et 2.5" USB disk-kabinett, sette SSD'e i dette og klone over fra orginaldisken før du bytter disk. Lenke til kommentar
mathiasssbm Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Så man må kjøpe ny win 8. Laste inn alt på nytt å lagre det over på ssd? Endret 11. februar 2014 av mathiasssbm Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Nai, hvis du får koblet begge hardiskene inn samtidig. 1. Gå til bios og endr hoveddisk til ssd. 2. Sett inn recovery windows plata. 3. La den installere på ssd, viktig at du har hdden her koblet inn. 4. Instaler drivere. 5. Enjoy your ssd and have fun, pcen er nå klar til videre bruk og missbruk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå