AfterGlow Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Folkerik EU-kandidat innfører autoritære lover.Knebler ytringsfriheten på Internett Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 "De nye lovene gir i tillegg myndighetene anledning til å lagre enkeltpersoners søkehistorikk i opptil to år" Det er jo noe likt det DLD skal gjøre det da.... Hvorfor er EU imot dette (bare det ene punktet selvfølgelig)? Norske medholdere av DLD bør juble av det 3 Lenke til kommentar
topaz Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 "landene som regnes som «verstinger» når det gjelder sensur og kontroll av Internett" hva har disse til felles? i call bullshit Lenke til kommentar
lordofcamelot Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Lurer på hva "skrp kritikk er Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Heldigvis har vi Google til hjelp! Mente du: skarp kritikk Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg er heller ikke overbevist om at det der er særlig verre enn norske DLD. Om vi ser vegg ifra den innebygde norske tilliten til alt som er norsk. Staten og overvåkerne vil meg vel ingenting ondt, vel? Jeg betaler de jo for å passe på meg i form av skatter og avgifter.. :-) Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Forstår ikke hvordan det er mulig å lagre enkeltpersoners søkehistorikk når det kan være flere brukere av samme maskin, samt mange maskiner tilkoblet det samme nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå