Oktavian Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Vi har prøvespilt Left 4 Dead-skapernes kommende flerspillerbonanza.Sniktitt: Evolve Lenke til kommentar
Jultis Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 "Evolve kommer våren 2014 til PlayStation 4 og Xbox One." Og PC. 1 Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Ser kult ut. Det kommer vel til PC også? 1 Lenke til kommentar
jOEY^_^ Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Meget bra skrevet, og ser frem til dette! Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Evolve kommer våren 2014 til Windows, PlayStation 4 og Xbox One, også står det under at det kommer 4 kvartal 2014... Vel, hvilken er det? Det hadde vært praktisk om Gamer hadde lagt til en "Følg dette spillet" funksjon så man kunne blitt varslet når det var nyheter / release. Forøvrig bra skrevet artikkel!! Gleder meg til å spille dette på mini-lan med gode venner og noen øl! Endret 11. februar 2014 av Dingy 1 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Giants: Citizen Kabuto! 1 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Liker designet på "dyrene", men hvorfor må alle spill har så overbulket menn i klønene armor? Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 "gønnerne"....virkelig? Det blir så kleint når man bruker slike ord. Antar det var for å "sprite" opp artikkelen, men vær så snill...slutt å bruke ord som det -.- Spillet i seg selv virker interessant, dog jeg fikk litt mer interesse for sangen i traileren. Ikke en dårlig cover av en klassiker! =D 1 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Giants: Citizen Kabuto! Det var det jeg også tenkte når jeg leste denne artikkelen. Høres veldig likt ut. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Gelenderwagen? Et gelender er noe du har på altanen sånn at du ikke skal falle ned. Geländewagen derimot er et annet navn på Mercedes G-klasse og var kanskje det artikkelforfatter tenkte på? 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Nok et flerspillerspill, har vi ikke nok av de fra før av? Ingen singelplayer, ingen kjøp her i gården Synd å se at flere spillutviklere utelukker en singelplayer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Nei, det er positivt. Jeg håper at man kan gi ut singleplayer-spill uten en unødvendig multiplayer, og at multiplayerspill kommer uten no' unødvendig singleplayer. 1 Lenke til kommentar
Vasco Da Lama Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ser konge ut! Nok et flerspillerspill, har vi ikke nok av de fra før av? Ingen singelplayer, ingen kjøp her i gården Synd å se at flere spillutviklere utelukker en singelplayer. Det kommer single player også: http://www.vg247.com/2014/01/08/evolve-will-have-single-player-environments-play-an-important-role/ Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ser konge ut! Nok et flerspillerspill, har vi ikke nok av de fra før av? Ingen singelplayer, ingen kjøp her i gården Synd å se at flere spillutviklere utelukker en singelplayer. Det kommer single player også: http://www.vg247.com/2014/01/08/evolve-will-have-single-player-environments-play-an-important-role/ Da gikk spillet med engang på min liste over kommende spill jeg skal skaffe meg når det har en singelplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå