AllFather Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 En stund siden sist, men ser etter noen servere å spille på, så del gjerne For de som ikke vet hva det er: http://en.wikipedia.org/wiki/MUD MUD (/ˈmʌd/; originally Multi-User Dungeon, with later variants Multi-User Dimension andMulti-User Domain),[1][2] is a multiplayer real-time virtual world, usually text-based. MUDs combine elements of role-playing games, hack and slash, player versus player, interactive fiction, and online chat. Players can read or view descriptions of rooms, objects, other players,non-player characters, and actions performed in the virtual world. Players typically interact with each other and the world by typing commands that resemble a natural language. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg spilte Viking og IceWind back in the days, jeg vet ikke om de fortsatt er oppe da. Dessuten brukte jeg zMud som klient, fordi den var kjekk til diverse fargekoding og scripting. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Brukte telnet hovedsaklig , likte det rent, men brukte zmud en del også :-) Brukte hovedsaklig hyssing.net :-) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg brukte også telnet til å begynne med, men det ble for mange mangler i forhold til scripting og denslags for min del. Og ikke minst, det å fargekode kamper og slikt, drikking av pots og alt mulig sånn - det klarte jeg meg ikke uten til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå