Joachim_F Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 En oppfølger til pek-og-klikk-suksessen er på vei.Eventyrene fortsetter for heltene fra The Book of Unwritten Tales Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Siden eneren er et av de beste eventyrspillene som har kommet ut de siste årene, så støttet jeg selvsagt denne. Bra at det kommer en oppfølger! (Og bra det kommer ut uansett hvordan det går med Kickstarteren) Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Siden eneren er et av de beste eventyrspillene som har kommet ut de siste årene, så støttet jeg selvsagt denne. Bra at det kommer en oppfølger! (Og bra det kommer ut uansett hvordan det går med Kickstarteren) Enig! Jeg likte eneren svært godt. Fikk du prøvd Critter Tales? Jeg vurderer sterkt å gå for innkjøp, selv om jeg har hørt at det ikke kan måle seg med forgjengeren. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Har ikke spilt Critter Chronicles, men den har ikke fått på langt nær like bra kritikk som BoUT, så tror ikke den er noe must. Lenke til kommentar
Kindleguy Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 I ein bildetekst står det: "Har Wilbur blitt høyere siden sist? (bilde: KingArt)" Er ikkje det Ivo? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 I ein bildetekst står det: "Har Wilbur blitt høyere siden sist? (bilde: KingArt)" Er ikkje det Ivo? Jo, jeg mistenker det. Men det hindrer ikke modellen i å se ut som en forvokst gnom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå