BigBoom Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hey. Jeg greide å slå kneet mitt for en uke og en dag siden. det ble et relativt lite sår der (ca 1,5 cm bredt). Så når jeg kom hjem vasket jeg det og tok på plaster å tenkte at alt var bra. Men de kommende dagene oppførte såret seg nesten som en kvise. det kom skorpe og alt, men under dannet det seg en nasty gulgrønn veske som sev ut en gang om dagen. Når dette skjedde tok jeg av skorpen og vasket på nytt. men dagen etter skjedde akkuratt det samme. når har også lymfeknutene i lysken hovnet opp, og om jeg ikke tar helt feil tyder det på en infeksjon. Må jeg til legen med dette eller er det noe jeg kan gjøre hjemme???? Takk for tips Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Eheeee... På tide å komme seg til legen! 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Tipper det lukter også? Uansett, du har dratt på deg en infeksjon kroppen din ikke klarer ta seg av selv, og vil antagelig bare bli værre. Legen kan gi ut antibiotika for å hjelpe. 1 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Legen er nok riktig person å snakke med, ikke et nettforum. 1 Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Du har fått infeksjon hvis det er fortsatt sår og slik du beskriver det, dra alltid til legen når du oppdager at sår ikke blir helbredet. Skal kun ta en dag eller et par dager maks. En uke siden og kun 1,5 cm = infeksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå