Kallekaramale Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Heia, i helga (søndag) så startet jeg Pcèn min og fikk høre en Sveislyd (ganske høy) så luktet det brent, Pcèn slo seg av av seg selv. Jeg lurer får jeg dekket det? Kjøpte Evga 780 for et par uker siden siden, men har jo ikke gjort noe galt? skulle bare starte pcen? det lukter brent med Power ingangen på kortet, (altså 8+6 power connectors) Skal jeg ringe komplett eller sende mail? kortet varte jo bare et par uker? Har ikke turt å røre kortet kortet ser normalt ut, Men trenger hjelp:) MVH Peter Hansen Endret 11. februar 2014 av Kallekaramale Lenke til kommentar
Kallekaramale Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Noen? ka skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Du kan jo f.eks sende mail til komplett istedenfor å bumpe en tråd etter noen få timer. Må jo gi oss en sjanse for å komme hjem fra jobb, eller ta en pause fra OL 3 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Ja du burde sende mail Endret 11. februar 2014 av Snusmumr1kk1 1 Lenke til kommentar
agnard Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 send en mail, komplett er vell stort sett greie på sånt trur jeg. kan være produksjonsfeil, eller kanskje strømforsyningen som er ødelagt? send en mail/ring hvertfall, og forklar problemet 1 Lenke til kommentar
Kallekaramale Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 send en mail, komplett er vell stort sett greie på sånt trur jeg. kan være produksjonsfeil, eller kanskje strømforsyningen som er ødelagt? send en mail/ring hvertfall, og forklar problemet Det er vell 100% at jeg får erstatning? Har jo ikke gjort noe galt takker for svar, tror jeg kan slappe av da Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Det er som sagt best å sende mail - da har du det skriftlig og klart fremfor deg dersom det skulle bli noe tull. Hvis du ikke har gjort noe galt, så skal det i grunn ikke være noe problem å få deg et nytt kort. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå