Joachim_F Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Darkest Dungeon fokuserer på spillheltenes stadig sviktende psyke.Er det egentlig så gøy å utforske grotter fulle av monstre? Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Virket interessant nok til at jeg støttet den litt i alle fall. Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hiver inn noen dollars i dette prosjektet. Tegningene minner om The Witcher 2 sine cutscenes\flashbacks scener. En smule Mike Mignolia også. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Egentlig så burde dette være noe som ikke appelerte til meg, da det så noe simplistisk ut. Det som er interessant er dog hvordan disse artige tingene slår ut for heltene. Det som allikevel gjør at jeg kjører en pen slump penger inn i dette er det at jeg har hatt mye moro med et annet & meget simplistisk "rollespill", nemlig Knights of Pen & Paper +1. Derfor tar jeg en råsjanse på at dette kan bli underholdende ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå