Kontorpult (Øystein) Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Har problemer med at varsellampene på bilen, en Citroen C5, 2002mod, Diesel, lever sitt eget liv. Det lyser på: Lite kjøleveske, som er full. Slutter dog å lyse etter ca. 15min kjøring. ASB-Bremsene, slår seg av og på ettersom den vil selv. ABSen funker når det ikke lyser og funker ikke når den lyser. Airbag, lever også sitt eget liv. Er sjekket på verksted, ingen feil. Det mest merkelige er at alle lampene holdt seg slukket under EU-Kontrollen - Og bilen gikk gjennom uten merknader. Bilen har kjørt 410000km, alt er byttet, utenom girkasse, motor og hovedstyringseneheten. Har en sterk mistanke om at hovedstyringseneheten er på vei til å ta kvelden. Vil helst ha minst mulig kostnader da registerreim begynner å bli slitt, i tillegg til at det begynner å komme ulyder fra understellet foran. Blir det noe dyr kostnad blir detta delebil/skrota Takk på forhånd. (Alle Citroen-hatere kan holde kjeft, slikt som dette kan skje de fleste biler) Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Har du prøvd på citroenakuten? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Har en sterk mistanke om at hovedstyringseneheten er på vei til å ta kvelden. Vil helst ha minst mulig kostnader da registerreim begynner å bli slitt, i tillegg til at det begynner å komme ulyder fra understellet foran. Blir det noe dyr kostnad blir detta delebil/skrota Takk på forhånd. (Alle Citroen-hatere kan holde kjeft, slikt som dette kan skje de fleste biler) Der tror jeg du har rett. Kjenner en som hadde en Peugeot 406 med samme symptomer. Der måtte hjernen byttes. Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Har en sterk mistanke om at hovedstyringseneheten er på vei til å ta kvelden. Vil helst ha minst mulig kostnader da registerreim begynner å bli slitt, i tillegg til at det begynner å komme ulyder fra understellet foran. Blir det noe dyr kostnad blir detta delebil/skrota Takk på forhånd. (Alle Citroen-hatere kan holde kjeft, slikt som dette kan skje de fleste biler) Der tror jeg du har rett. Kjenner en som hadde en Peugeot 406 med samme symptomer. Der måtte hjernen byttes. Var det jeg tenkte, takk. Skal spørre på citroenakutten også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå