sa|o Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 jaja jeg fattet meg ikke helt på manualen, så jeg spør dere: jeg lurer bare på hvordan i #"¤/&"!%/(!"¤ man får temperaturmåleren i dette kabinettet til å fungere: http://www.thermaltake.com/products/cases/6000a.htm Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Sett temperaturen sensoren under mellom cpu og sokkelen. Det følger med en slags teip, og denne bruker du til å feste temperatursensoren til undersiden av cpu. Det er ikke vanskligere. Lenke til kommentar
sa|o Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 hva hvis jeg vil ha den til å måle temperaturen i kabinettet (m.a.o bare la den henge der)? det kommer ingen temperatur opp på lcd skjermen da. er det noe jeg må stille inn eller? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Du kan jo alltids la den henge løst i kabinettet, og da vil den vel måle kabinettemperatur, men hvor nøyaktig det blir avhenig svært mye av hvor du setter den. Hvis det ikke vises temperatur i displayet tyder det på at ledningen er dratt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå