Niklasp Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Nintendo avviser at de står bak Flappy Birds død.– Nei, det var ikke oss! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 makes no sense.. Med tanke på kulturen i Asia så er det ikke veldig fjernt, kanskje nærmere forventet. 1 Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Har hørt mye om dette spillet i det siste, og slik jeg har forstått det så er det en versjon av "fly the chopper" eller alle de andre der du går fremover og skal ungå å kræsje? Hvordan i alle dager kan man bli mer avhengig av dette enn alt det andre? Folk klikket jo ikke i vinkel av tetris eller snake i sin tid... Dette sier vel mer om folk enn det gjør om spillet. Som gamer har jeg lært en veldig viktig ting. Om et spill irriterer deg, legg det fra deg. 4 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Er strengt talt ikke noe krise at Flappy Birds er borte fra appstore/play store... Det er jo mildt sagt mange tilsvarende spill å velge mellom, både nyere og eldre titler. Lenke til kommentar
iverls Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Har hørt mye om dette spillet i det siste, og slik jeg har forstått det så er det en versjon av "fly the chopper" eller alle de andre der du går fremover og skal ungå å kræsje? Hvordan i alle dager kan man bli mer avhengig av dette enn alt det andre? Folk klikket jo ikke i vinkel av tetris eller snake i sin tid... Dette sier vel mer om folk enn det gjør om spillet. Som gamer har jeg lært en veldig viktig ting. Om et spill irriterer deg, legg det fra deg. Pga. enorm vanskelighetsgrad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg