stryn5 Skrevet 11. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Hei! Prøver og få IP-adresse til noen trådløse Motorola MC75A uten og lykkes med dette. https://portal.motorolasolutions.com/Support/XU-EN/Mobile+Networks+RFID+and+BarCode+Scanners/Mobile+Computers/Handheld+Computers/MC75A_US-EN aksesspunktet jeg prøver å kople opp imot er av typen HP E-MSM430. Slik jeg ser det får jeg kontakt med aksesspunktet men mottar ingen IP-Adresse. Har prøvd og deaktivere 802.11d standard på enheten uten at det ga resultat. Har også forsøkt og sette statisk ip-adresse uten og lykkes. Usikker på om feilen ligger i enheten aksesspunktet eller på dhcp serveren. Har prøvd på 3 identiske enheter med samme resultat. Noen som har forslag til løsning? Endret 11. februar 2014 av stryn5 Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg antar at problemet IKKE er Motorola-enheten. Kan det hende at årsaken er så simpel at det er et aktivt MAC-filter på aksesspunktet? At Motorola-enheten ikke er på listen over "godkjente" enheter som får lov til å koble til, altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2014 Det kan skyldes kanalen du kjører på. Dersom du har 12 eller 13 som kanal, kan du starte med å bytte til 11 eller lavere. 12 og 13 benyttes ikke i USA, og enkelte dingser beregnet for USA funker ikke på kanaler over 11. Hadde samme med en bærbar spillemaskin her i huset, løste det med å bygge til 11. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå