Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp med å velge verksted

Anbefalte innlegg

Heisann,

har en bil som trenger "Stor service" og kanskje mer enn det.

Og lurer derfor på om det er noen som har hatt kjempe god service fra en eller annen verksted uten noe problem i Buskerud, Oslo og Akershus området. (Det er det samme om det er merkeverksted eller ikke)

Bilen er en Suzuki Grand Vitara XL7 2004 modell, hvis det er verksted som spesielt er gode innenfor det merket.

Tusen takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo legge ut på Mittanbud.no. Der kan du vel og sammenligne verkstedene ut fra andres erfaringer..

Anbefales. Det er latterlig hvor store forskjeller det er her(jeg hater denne bransjen). Jeg la ut samme jobb, ene verkstedet skulle nesten ha 14K, andre skulle ha 12K, og jeg gikk til slutt for de som tok litt over 8K!

Maaaange tusen kroner spart..!

Lenke til kommentar

Du kan jo legge ut på Mittanbud.no. Der kan du vel og sammenligne verkstedene ut fra andres erfaringer..

Mmm.. Skal prøve det.. Tusen takk.

Jeg vet ikke hva som er feil med bilen egentlig, da jeg ikke har så mye peiling om biler.. Men er det slik at verksted tar betaling for at de skal finne ut hva som er feilen?

Lenke til kommentar

MIN personlige erfaring er at man fint kan ta konkrete reparasjoner i Sverige. MEN, service ville jeg tatt i Norge. Dette fordi jeg gjentatte ganger har hatt inne biler som nylig har vært på service i Sverige, men likevel har hatt opplagte feil. For meg virker det som det er mest interessant å få bytta motorolja og få bilen til helsike ut. Konkrete reparasjoner derimot, der vær enkelt arbeidsaksjon er klart definert, det tror jeg er langt mer kurant å ta hos "söta bror" :)

Lenke til kommentar

Jeg burde vel ikke anbefale noe verksted da det blir vanskelig å få time med enda fler om beinet. Men jeg har fått god service hos Smartbil på alnabru. De driver vel som navnet tilsier med Smart og Mercedes, men tok både min BMW og konas (grøss) Skoda. Ser de har mye ymse merker innom så det er kanskje verdt ett forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...