sinnaelgen Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Her er hva TV2 burde gjort: tilby en OL-pakke på Internett til engangspris. sørg for at alle øvelser kan sees reklamefritt. sørg for at ALT er i full HD. (TV2 sportskanalen sendes ikke i HD) sørg for at alt kan sees i reprise. sørg for at det finnes støtte til alle smart TVer. (det er det ikke per idag). Mener du at sportskanalen ikke sendes som HD over Internett ? hos meg , som bruker altibox gikk sportskanalen i svart helt plutselig . Det var fordi de helt plutselig hadde bestemt seg for å sende den i HD Da jeg fikk byttet til HD dekoder var den kanalen tilgjengelig igjen, men det var ikke spesifikt for å få inn sportskanalen Lenke til kommentar
Wiziwig Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Forresten; Jeg så i dag at det var reklame på betaltjenesten Sumo, altså både pose og sekk for TV2. Jeg hadde ikke tenkt å forlenge Sumo abbo. uansett, reklamen gjør meg bare enda mer sikker på akkurat det. Makalaust. Dersom du går i Livesenter istedet for selve sumo så slipper du reklame og du kan bla mellom øvelsene du vil se. (vanlig sumo er direkte tv med alt innhold som du ellers ville sett på tv) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Så lenge man ser på en av hovedkanalene (tv2/zebra/sportskanalen) er det reklame, uansett hvor man ser fra. Hvordan det er med mindre populære øvelser som blir sendt på sport premium kanalene vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg og maaange andre med bar bordantenne får ikke inn TV zebra! Det er problemet, sykt mye jeg har gått glipp av. Ditt ansvar å putte opp en god nok antenne og innendørs er sjelden god nok Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Jeg og maaange andre med bar bordantenne får ikke inn TV zebra! Det er problemet, sykt mye jeg har gått glipp av. Hvis du må bruke bordantenne så bør du forsøke en med forsterkning av signalet En innendørs antenne er jo også mindre utsatt for lynnedslag Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Som skrevet tidligere, du kan stoppe abonnementet umiddelbart. Du har allerede 1 måned "betalt" tid liggende inne på kontoen. Ikke noen vits i å vente til du kanskje glemmer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå