AfterGlow Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Sony har avslørt antallet i en fersk Twitter-melding.Så mange PlayStation 4-spill skal lanseres i år Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 2014 er året for å kjøpe seg ny konsoll. Er forsåvidt på tide at det kommer noen spill som er verdt å kjøpe til de nye konsollene. Selv så har jeg ikke sett vitsen med å kjøpe seg PS4 eller Xbox One enda. Er jo så og si ingen spill ute enda. Lenke til kommentar
nєℓℓσ Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Tar lang tid før de beste spillene kommer. Så tror jeg venter med å kjøpe ny konsoll til spillene har kommet.Kanskje prisen har gått litt ned også. Har det i det hele tatt kommet noen gode spill? 2 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Må vel snart sette i gang da, hvis det skal komme så mange. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Hvor mange av disse er slike "enkle" spill mon tro? Ikke misforstå, det er mange slike gode spill altså. Endret 11. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Tar lang tid før de beste spillene kommer. Så tror jeg venter med å kjøpe ny konsoll til spillene har kommet. Kanskje prisen har gått litt ned også. Har det i det hele tatt kommet noen gode spill? Kommer litt an på hva du liker.....visst du allerede har pc så vil jeg si nei. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Tar lang tid før de beste spillene kommer. Så tror jeg venter med å kjøpe ny konsoll til spillene har kommet. Kanskje prisen har gått litt ned også. Har det i det hele tatt kommet noen gode spill? Viss du venter på att prisen skal falle under den originale prisen som er 3500kr, så må du nokk desverre vente 2-3år regner jeg med, konsollen i seg selv er ikke dyr i utgangspunktet med tanke på ps3 kosta mellom 5-7k når den kom, så regner ikke med noen drastiske prisfall de første åra, og med tanke på att ps3 med 500gb hdd enda koster ca 2000kr++ så er det tvilsomt ps4 faller noe spesielt i pris før evt ps3 er ute av produksjon om 4-5års tid, men vente til noen av stortitlene kommer er ikke dumt siden de fleste spilla til begge de nye er så å si bare multiplatform spill..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå