stimas Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hei. Har bare et kjapt spørsmål: Må man foreta en oppkoblingsekvens hver gang man skal bruke fjernkontrollen? Trodde man skulle gjøre dette en gang og når ALT er slått av, så var det bare å trykke på wifi-knappen på kameraet (så det blinker blått lys) og så slå på kamera vha. fjernkontrollen? stimas Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Du må konfigurere kameraet til at det skal koble opp mot "WI-FI RC". Når du har gjort det så skal det huske instillingene og du kan slå det av og på med fjernkontrollen når det blinker blått på kameraet. Første gangen må du antakelig konfigurere kameraet til å bruke akkurat din fjernkontroll. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Når du har starta kameraet kan du trykke på WiFi knappen på siden for shortcut til WiFi instillingene. Lenke til kommentar
stimas Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Takk for svar. Ja, jeg kjenner til hvordan man parer disse to, men jeg får ikke forbindelse når jeg skal bruke det på nytt... Som nevnt i første post, så gjør jeg følgende: 1) Slår på wifi på kameraet. 2) Trykker på "PÅ-knappen" på remoten. Da skjer det ingen ting på kameraet. Bare wifi-viften som står og søker på remoten. Tror jeg må gjøre om igjen dette og se om det er noe som er gjort galt.... stimas Lenke til kommentar
y tho Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Du må være sikker på at du har valg WiFi RC (Remote Control) og Ikke WiFi App. Endret 11. februar 2014 av ImBrakkie Lenke til kommentar
stimas Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Jepp. Har fulgt oppskriften. stimas Lenke til kommentar
y tho Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Prøv å følg denne, http://gopro.com/support/articles/how-to-pair-your-hero3-wi-fi-remote (Hvis du ikke har gjort det) Noen ganger kan GoPro tulle litt med WiFi men hvis det ikke funker så må du kontakte support. Lenke til kommentar
stimas Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Så den tidligere i dag ImBrakkie. Skal prøve når jeg kommer hjem. Takk for tipset. stimas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå