Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere i forumstyret og/eller andre intresserte.

Jeg vet ikke om dette har vært oppe før, men jeg kunne tenke meg at det ble aktivert noen grupper. Jeg mener ikke at hvem som helst skal kunne lage dem, men hvis f.eks 20-50 +/- gikk sammen kunne noe slikt vært mulig.

Her er hva jeg tenkte. Hvis ca 20-50 (eller annet antall brukere) gikk sammen kunne de få dannet en gruppe, med tilsvarende tittel. Når gruppen er først opprettet skal selvfølgelig de som vil kunne delta i den. Gruppen må selvfølgelig bli godkjent av en moderator først. Event. ha en bruker i hver gruppe som kan legge til andre brukere for å avlaste moderatorene.

Jeg vet ikke om dere er intressert i dette, eller om det er mulig. Mine kunskaper om phpBB er releativt små. Jeg synes det kunne vært litt morsomt og ha en tittel. F.eks vi som er aktive i linux forumet kunne hatt en gruppe/tittel som "Linux nerd" el. De som er aktive i overklokking kunne jo hatt "Tweak it to the max" eller noe sånt.

Jeg synes dette kunne vært morsomt og nyttig. Da det gjerne gir en indikator på hvilke områder av IT/Data/PC en bruker intresserer seg for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...