Gå til innhold

Twitrer du på do?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke faan. Hvor urenslig er ikke det. Æsj.

Med mindre du bruker mobilen i tidspunktet mellom der du tørker deg bak og vasker henda, ser jeg ikke helt hvorfor dette skal spesielt urenslig?

Det ville nesten overraske meg om ikke mobilen i seg selv er det minst hygieniske på toalettet uansett.

Lenke til kommentar

Med mindre du bruker mobilen i tidspunktet mellom der du tørker deg bak og vasker henda, ser jeg ikke helt hvorfor dette skal spesielt urenslig?

Det ville nesten overraske meg om ikke mobilen i seg selv er det minst hygieniske på toalettet uansett.

Du lar vel tannbørsene stå i et glass på vasken ved siden av dassen å du?

Lenke til kommentar

number of germ colonies. Results were as follows:

• Toilet seat - 2
  • Cell phone - 6
  • Shopping cart handle - 10
  • Hotel room TV remote - 44
  • Computer keyboard - 65
  • Light switch - 332
  • Paper money - 936
  • Kitchen sponge - Too many to count

Mythbusters testet dette og toalettsete er faktisk ganske rent iforhold til andre ting man er i kontakt veldig ofte iløpe av en dag. Så at man sitter på dass med mobil er overhode ingen problem. Med mindre du er VELDIG urein å aldri vasker dassen.

Lenke til kommentar

Du lar vel tannbørsene stå i et glass på vasken ved siden av dassen å du?

Det er mer eller mindre opplest og vedtatt utallige ganger at toalettet i de fleste hjem ikke er så uhygieniske som folk skal ha det til. De færreste vasker mobilen sin med jevne mellomrom, i motsetning til doen som gjerne for en real runde med bakteriedrepende.

Til tross for at toalettet er rent, har jeg valgt å ha det separat fra badet. Av ganske mange andre åpenbare årsaker.

Lenke til kommentar

• Toilet seat - 2
  • Cell phone - 6
  • Computer keyboard - 65
  • Light switch - 332
  • Paper money - 936

Mythbusters testet dette og toalettsete er faktisk ganske rent iforhold til andre ting man er i kontakt veldig ofte iløpe av en dag. Så at man sitter på dass med mobil er overhode ingen problem. Med mindre du er VELDIG urein å aldri vasker dassen.

Hvem snakker om dosetet? Du er klar hva drittlukta di mens du driter består av?

Lenke til kommentar

• Toilet seat - 2
  • Cell phone - 6
  • Computer keyboard - 65
  • Light switch - 332
  • Paper money - 936

Hvem snakker om dosetet? Du er klar hva drittlukta di mens du driter består av?

Du snakket jo om å slikke dosetet ihvertfall :) Tror heller ikke drittlukt i særlig stor grad består av bakterier.

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...