V. Haugen Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Da er du i så fall ikke alene.Twitrer du på do? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Ikke faan. Hvor urenslig er ikke det. Æsj. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Ikke faan. Hvor urenslig er ikke det. Æsj. Med mindre du bruker mobilen i tidspunktet mellom der du tørker deg bak og vasker henda, ser jeg ikke helt hvorfor dette skal spesielt urenslig? Det ville nesten overraske meg om ikke mobilen i seg selv er det minst hygieniske på toalettet uansett. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Ikke faan. Hvor urenslig er ikke det. Æsj. Med mindre du bruker mobilen i tidspunktet mellom der du tørker deg bak og vasker henda, ser jeg ikke helt hvorfor dette skal spesielt urenslig? Det ville nesten overraske meg om ikke mobilen i seg selv er det minst hygieniske på toalettet uansett. Du lar vel tannbørsene stå i et glass på vasken ved siden av dassen å du? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Det er flere bakterier på tastature ditt enn på toalettet. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Det er flere bakterier på tastature ditt enn på toalettet. Det er vel rimelig individuelt. Gå og slikk på dasskåla di du, så slikker jeg litt på tastaturet mitt Endret 11. februar 2014 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 number of germ colonies. Results were as follows: Toilet seat - 2 Cell phone - 6 Shopping cart handle - 10 Hotel room TV remote - 44 Computer keyboard - 65 Light switch - 332 Paper money - 936 Kitchen sponge - Too many to count Mythbusters testet dette og toalettsete er faktisk ganske rent iforhold til andre ting man er i kontakt veldig ofte iløpe av en dag. Så at man sitter på dass med mobil er overhode ingen problem. Med mindre du er VELDIG urein å aldri vasker dassen. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Ikke faan. Hvor urenslig er ikke det. Æsj. Med mindre du bruker mobilen i tidspunktet mellom der du tørker deg bak og vasker henda, ser jeg ikke helt hvorfor dette skal spesielt urenslig? Det ville nesten overraske meg om ikke mobilen i seg selv er det minst hygieniske på toalettet uansett. Du lar vel tannbørsene stå i et glass på vasken ved siden av dassen å du? Det er mer eller mindre opplest og vedtatt utallige ganger at toalettet i de fleste hjem ikke er så uhygieniske som folk skal ha det til. De færreste vasker mobilen sin med jevne mellomrom, i motsetning til doen som gjerne for en real runde med bakteriedrepende. Til tross for at toalettet er rent, har jeg valgt å ha det separat fra badet. Av ganske mange andre åpenbare årsaker. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 number of germ colonies. Results were as follows: Toilet seat - 2 Cell phone - 6 Shopping cart handle - 10 Hotel room TV remote - 44 Computer keyboard - 65 Light switch - 332 Paper money - 936 Kitchen sponge - Too many to count Mythbusters testet dette og toalettsete er faktisk ganske rent iforhold til andre ting man er i kontakt veldig ofte iløpe av en dag. Så at man sitter på dass med mobil er overhode ingen problem. Med mindre du er VELDIG urein å aldri vasker dassen. Hvem snakker om dosetet? Du er klar hva drittlukta di mens du driter består av? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 I begynelsen ville jeg ikke ha telefonen på badet..etterhvert kunne jeg ikke la vær. Sitter der å ser på youtube eller nå for tiden ol kanskje. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 number of germ colonies. Results were as follows: Toilet seat - 2 Cell phone - 6 Shopping cart handle - 10 Hotel room TV remote - 44 Computer keyboard - 65 Light switch - 332 Paper money - 936 Kitchen sponge - Too many to count Mythbusters testet dette og toalettsete er faktisk ganske rent iforhold til andre ting man er i kontakt veldig ofte iløpe av en dag. Så at man sitter på dass med mobil er overhode ingen problem. Med mindre du er VELDIG urein å aldri vasker dassen. Hvem snakker om dosetet? Du er klar hva drittlukta di mens du driter består av? Du snakket jo om å slikke dosetet ihvertfall Tror heller ikke drittlukt i særlig stor grad består av bakterier. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg