Delta517 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hei og hå! Jeg lanserte mitt første android spill på Google Play i går og det hadde vært kult om dere vil prøve det og si deres meninger! Hadde vært hyggelig om dere spredte ordet videre også for å hjelpe en felles nordmann! https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mayogames.zombiecubes.free Takk! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Utrolig kult! Hva går spillet ut på? Lenke til kommentar
Delta517 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Spillet går ut på å overleve lengst mulig samtidig som du må bruke poeng for å komme lengre på banen, oppgradere våpen og legge feller mot Zombie Cubene Lenke til kommentar
gameyey Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg utvikler spill selv, har en liste på http://www.gameyey.com/mobile/all Selv om zombiene er kuber burde det gå an å få på et kulere ikon, jeg kan lage et til deg om du vil. Lenke til kommentar
Delta517 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Jeg utvikler spill selv, har en liste på http://www.gameyey.com/mobile/all Selv om zombiene er kuber burde det gå an å få på et kulere ikon, jeg kan lage et til deg om du vil. Har laget et nytt et nå som kommer i den neste oppdateringen, men ser gjerne på noen hvis du hadde lagd det! Takk! Forresten, har du fått inspirasjonen til Epic Stack av de Stackerspillmaskinene som er plassert rundt om på kjøpesentere og sånt? Hadde faktisk lyst til å lage et lignende spill selv Endret 12. februar 2014 av Delta517 Lenke til kommentar
gameyey Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Send gjerne det nye ikonet pluss litt spillgrafikk på mail til meg ([email protected]) så kan jeg gjøre et forsøk på å piffe det opp litt. (i morgen) Og Epic Stack er selvfølgelig blitt inspirert av de maskinene ja Spillet kom faktisk plutselig på forsiden av dagbladet.no en dag (til flash versjonen på 123spill) Lenke til kommentar
Delta517 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Send gjerne det nye ikonet pluss litt spillgrafikk på mail til meg ([email protected]) så kan jeg gjøre et forsøk på å piffe det opp litt. (i morgen) Og Epic Stack er selvfølgelig blitt inspirert av de maskinene ja Spillet kom faktisk plutselig på forsiden av dagbladet.no en dag (til flash versjonen på 123spill) Åh jøss! Håper jeg ser en av mine spill på dagbladet en dag! Skal sende mailen nå Takk! Lenke til kommentar
Delta517 Skrevet 17. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2014 Også, det hadde vært utrolig hjelpsomt hvis dere kunne ha stemt på spillet mitt på denne siden! Hvis jeg vinner så vil de ha spillet mitt på forsiden demmes! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå