dolbyac3 Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 er det noen som har en formening om kvaliteten på denne hos elkjøp? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Billig ? Jaha, hadde ikke sagt noe uten å teste den, jeg har en sånn en selv. Har just brent 15 DVD plater, 4 forskjellige typer og alle funker helt utmerket! Helt herlig DVD-brenner som er i like god klasse som alle andre. Jeg anbefaler deg å skaffe en slikt hvis du skal ha DVD-brenner Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Billig ? Jaha, hadde ikke sagt noe uten å teste den, jeg har en sånn en selv. Har just brent 15 DVD plater, 4 forskjellige typer og alle funker helt utmerket! Helt herlig DVD-brenner som er i like god klasse som alle andre. Jeg anbefaler deg å skaffe en slikt hvis du skal ha DVD-brenner høres bra ut! gå for en slik du! Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ltie on laget jo 70% av cd-brennere før iallefall f.eks:Sony og memorex++++, så de kan nok sakene sine. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 brenner den brenneren de forskjellige formatene då?? (DVD-R/RW og DVD+R/RW) Lenke til kommentar
dolbyac3 Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 den kun en DVD + brenner ja, ikke både pluss og minus... men den er 4 x brenner da... brenner jo en DVD på drøyt 14 min eller noe slikt... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Bare +, det er minuset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå