Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Stappe kukken i antibac - Yep or njet

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med at penis lukter døden. Grunnet litt trang forhud, så hadde jeg et lite problem med å vaske der før, men kommer helt fint til nå.

Selvom jeg lar den være i rennende vann i 10 minutter eller kjørern full av såpe, så lukter det fremdeles som om en fyr med diarè i Tsjernobyl. Jeg vedder på at det ikke hadde blitt noe bedre med en høytrykkspyler en gang.

Jeg er jomfru, så jeg kan vel umulig ha noen sykdommer sånt sett, så hva hadde skjedd om jeg hadde latt den plaske litt i noe antibac? Vil det svi som faen, eller vil dette fjerne djevelens eim?

Dette er så absolutt ikke trolling, takk for svar på forhånd.

Anonymous poster hash: db5b8...2b4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper balanitt, skyll heller med klorhexidin.

Alternativt fake en øyekatarr og få utskrevet kloramfiniko.

Alt man trenger å gjøre er å bestille time hos fastlegen og resten vil gå automatisk.

At man kommer til å få plager med sexuallivet vil jeg påstå er garantert OG skrevet i stein

Lenke til kommentar

Ser den rein ut?

Har du dratt forhuden skikkelig bak og vaska over alt?

Ellers er faktisk ikke antibak den værste idéen i historien, om det er bakterier som gjør at det lukter vil det ta livet av det.

Kjenner en sykepleier som behandlet en bakteriell infeksjon med sprit. Svei som bare det, men ble borte raskt. Dette var riktignok ikke på penis da, men kan ikke tenke meg at det kan skje noe skadelig med antibac...

Er ikke nødvendigvis smertefritt, men gjør kanskje mindre vondt enn en tur til legen ;)

Lenke til kommentar

Penis vil alltid lukte litt, og ekstra sterkt for den som eier den, slik er det bare. Men for guds skyld ikke vask den med antibac. Om den lukter dritt bare minutter etter du har vasket den med såpe er det nok mest sansynlig en infeksjon. Antibac vil neppe ta kverken på det, og siden penishodet er en slimhinne risikerer du å bare få ytterligere problemer med gledessprederen hvis du vasker den med sprit. Mest sansynlig vil den tørke ut og det vil oppstå kløe og irritasjon.

Ring legen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg sliter med at penis lukter døden. Grunnet litt trang forhud, så hadde jeg et lite problem med å vaske der før, men kommer helt fint til nå.

Selvom jeg lar den være i rennende vann i 10 minutter eller kjørern full av såpe, så lukter det fremdeles som om en fyr med diarè i Tsjernobyl. Jeg vedder på at det ikke hadde blitt noe bedre med en høytrykkspyler en gang.

Jeg er jomfru, så jeg kan vel umulig ha noen sykdommer sånt sett, så hva hadde skjedd om jeg hadde latt den plaske litt i noe antibac? Vil det svi som faen, eller vil dette fjerne djevelens eim?

Dette er så absolutt ikke trolling, takk for svar på forhånd.

Anonymous poster hash: db5b8...2b4

Bruker antibac på penis selv det svir i noen minutter men så gir det seg. andebefaller deg og prøve dette,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...