benski2011 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg finner lite om jeg googler etter messer, spessielt i Oslo området. jeg har pratet med Melissa Hutchison (hun som spiller Clementine i TWD spillet) via facebook og hun sa at hun kanskje hade planer om å besøke en messe i slutten av februar. men jeg kan ikke finne noen info om noen spillmesser eller lignedne i Oslo i nærheten av februar. dette var ihvertfall hva hu sa: "Speaking of Norway, there is a possibility that I may attend a convention At the End of February in Oslo" Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Jeg finner lite om jeg googler etter messer, spessielt i Oslo området. jeg har pratet med Melissa Hutchison (hun som spiller Clementine i TWD spillet) via facebook og hun sa at hun kanskje hade planer om å besøke en messe i slutten av februar. men jeg kan ikke finne noen info om noen spillmesser eller lignedne i Oslo i nærheten av februar. dette var ihvertfall hva hu sa: "Speaking of Norway, there is a possibility that I may attend a convention At the End of February in Oslo" Heisann! Om noe er det antakeligvis by:Larm. Festivalen finner sted mellom 26. februar og 1. mars. Vår eminente (men selvfølgelig underlegne ) konkurrent PressFire står for en del spillseminar på festivalen. Endret 11. februar 2014 av Arodem 2 Lenke til kommentar
benski2011 Skrevet 14. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg finner lite om jeg googler etter messer, spessielt i Oslo området. jeg har pratet med Melissa Hutchison (hun som spiller Clementine i TWD spillet) via facebook og hun sa at hun kanskje hade planer om å besøke en messe i slutten av februar. men jeg kan ikke finne noen info om noen spillmesser eller lignedne i Oslo i nærheten av februar. dette var ihvertfall hva hu sa: "Speaking of Norway, there is a possibility that I may attend a convention At the End of February in Oslo" Heisann! Om noe er det antakeligvis by:Larm. Festivalen finner sted mellom 26. februar og 1. mars. Vår eminente (men selvfølgelig underlegne ) konkurrent PressFire står for en del spillseminar på festivalen. Takk for svaret, du hadde riktig at det var her hun skulle delta dessverre måtte man kjøpe 4 dagers biletten til 1000kr for å se seminaret hennes. synd de ikke selger 1 dags pass... får håpe på at hun kommer tilbake en annen gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå