ggree Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg har en MacBook Pro som ble kjøpt i 2011. Den har startet å bli veldig treg, så jeg vurderer å restore maskinen til fabrikkinnstillingene. Jeg har ikke tilgang på noen form for installasjons-CD, men man kan visstnok velge å laste ned operativsystemet gjennom Internett i gjenopprettingsmodus. Er det andre ting jeg trenger, som for eksempel licence-key eller lignende? Andre ting jeg burde huske på utenom å ta backup? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Skal vel bare være å tryke CMD+R ved boot, slette disken/innhold, og deretter reinstallere OS (Alt gjøres på samme plass). Om dette er et eldre OS er det bare å gå inn i App Store og laste ned Mavericks. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Skal være ganske rett fram slik som Vertical^ skriver. Gitt at din MBP støtter "Internet Recovery". Alternativt kan du laste ned Mavericks fra Mac App Store og installere fra minnepenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå