Gå til innhold

OL 2014: Øvelsestråd: Langrenn sprint fristil kvinner/ menn 11. februar

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Usikker på hvor jeg skulle ta dette, så tar det bare her. Er det bare jeg som er drita lei av alle bedrevitere som skal kritisere the Thug for alt mulig rart?

Han har lagt opp til det selv

Kun til en viss grad. Alt drittet om at han nå gjør det dårlig fordi han brøt med landslaget etc er jo bare latterlig. At han aldri burde blitt tatt ut til 3 mila f.eks fordi han var i så dårlig form osv osv. Herregud, de to andre nordmennene som var med var ikke litt i nærheten en gang, hvor er kritikken av det? Alt tynet han får i svenske aviser er selvfølgelig vel fortjent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan har han lagt opp til det selv? Greit nok at han har vært rappkjeftet, men til gjengjeld har han levert big time i absolutt alt. Eneste han mangler i samlingen er seier i TDS. Norsk herrelangrenn de siste 7-8 årene hadde vært dødt uten Northug. Nordmenn er noen forbanna tullinger som ikke greier å verdsette idrettsmannen Northug.

At han får høre det av svenskene skulle bare mangle. Mannen pisser jo på dem ved enhver anledning.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Synes de verste, når det komme til å ta standpunkt til Northug, er de som ikke unner noen andre norske landslagsløpere noenting. De håper Norge taper alt mulig, om ikke Northug går. Så på 15km på Fredag håper de Norge gjør det dårlig bare fordi Petter ikke går. Det er synd at man har noen som ikke klarer å tenke at Northug er en del av Norge og ikke Norge som er en del av Northug.

Synd at Northug ikke er i form, men har troen på at han kom komme sterkt tilbake. På en måte er det bra at Petter er den som får kritikken ettersom han er en av de som tåler dette aller best.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Usikker på hvor jeg skulle ta dette, så tar det bare her. Er det bare jeg som er drita lei av alle bedrevitere som skal kritisere the Thug for alt mulig rart?

Han har lagt opp til det selv

Kun til en viss grad. Alt drittet om at han nå gjør det dårlig fordi han brøt med landslaget etc er jo bare latterlig. At han aldri burde blitt tatt ut til 3 mila f.eks fordi han var i så dårlig form osv osv. Herregud, de to andre nordmennene som var med var ikke litt i nærheten en gang, hvor er kritikken av det? Alt tynet han får i svenske aviser er selvfølgelig vel fortjent.

Ja, da er vi vel stort sett enige egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...