Latias Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Flott innsats. Gratulerer med gull til Kalla og Hattestad Kalla faktisk. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Dette er den rareste sprintfinalen eg har sett.. JØNSSON???!!! :D Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 3 medaljer! Jeg griner... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Greit å legge en liten sjokoladepølse på svenskene etter all Northug-hetsen. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Her var det jaggu dramatikk. Fytte for en finale, og hvilken REVANSJ av Hattestad. Vraka til sprinten --> Vinner gull!! 1 Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 .. Hellner datt fordi han ikke kunne stå på beina, ustyugov gikk i svensken, dessuten er det kjent at de som ligger bakerst i feltet er i de som går forans skjebne om de kan stå på ski eller følge rykk. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Northug har heldigvis flere sjanser. Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 FY FAEN det var godt å slå svenskene! Ingenting smaker som svenske tårer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) http://www.aftonbladet.se/Tre av de fire øverste artiklene handler om Bjørgen og Northug. Bitterheten vil ingen ende ta. "Måla en tröstmedalj till stackars NorthugNorska skidstjärnan utklassad av svenskarna Här ritar du en tröstmedalj till norrmannen" Endret 11. februar 2014 av Latias Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 http://www.aftonbladet.se/ Tre av de fire øverste artiklene handler om Bjørgen og Northug. Bitterheten vil ingen ende ta. "Måla en tröstmedalj till stackars Northug Norska skidstjärnan utklassad av svenskarna Här ritar du en tröstmedalj till norrmannen" Traff med andre ord bra her: Vedder på at Medel-Svensson fra Aftonbladet ser rett forbi den foreløpige norske dominansen og slår opp en Northug-vits i blokkbokstaver hvis Petter ryker ut her. 4 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Så utrolig festlig med svensker som ler og koser seg over at Northug og Bjørgen er ute, og ikke regner med at vi har andre gode løpere. Endret 11. februar 2014 av Nevnarion Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Så utrolig festlig med svensker som ler og koser seg over at Northug og Bjørgen er ute, og ikke regner med at vi har andre gode løpere. Hahaha! Ja Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Norge har ett sterkt team med folk som kanskje mange glemmer Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Nettavisen: Vi faller for deg, vi også, Ola! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Så dette var vår 100 langrenns gull, slettes ikke værst det Vi tok vårt 100. gull totalt i forrige OL, så det der stemmer nok ikke. Tror det er snakk om mesterskapsmedalje. Altså VM inkludert. Ifølge VG er det visstnok snakk om langrennsMEDALJE i OL, altså ikke bare gull. "Langrennsmedalje nummer 100, 101 og 102 i OL. VGs statistikk ansvarlig Geir Juva har talt opp og kommet frem til at Maiken Caspersen Fallas gull var Norges 100. OL-medalje i langrenn gjennom tidende. Det tok ikke mange tidelene før Ingvild Flugstad Østberg tok nummer 101, og noen minutter senere sikret Ola Vigen Hattestad nummer 102." Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg er glad jeg bommet på pallen jeg tippet. Stod på jobben med lyden fra mobilen i lomma og dro den opp når mål nærmet seg. Stor jubel Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Flirte godt når eg såg dette: http://instagram.com/p/kSAltowAQg Ser jo faktisk at det er en fisher ski med hull i tuppen som traff! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Usikker på hvor jeg skulle ta dette, så tar det bare her. Er det bare jeg som er drita lei av alle bedrevitere som skal kritisere the Thug for alt mulig rart? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Usikker på hvor jeg skulle ta dette, så tar det bare her. Er det bare jeg som er drita lei av alle bedrevitere som skal kritisere the Thug for alt mulig rart? Han har lagt opp til det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå