Solapen Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hei! Jeg skal på jobbintervju også har jeg en tendens til å bli veldig svett på hendene når jeg vet at jeg skal hilse på noen. Noen som har forslag til kremer eller lignende som kan stoppe dette? Eventuelt, går det an å bruke deodorant? Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Ikke drikk kaffe eller andre drikker som kan få deg til å føle deg litt "på tuppa". Ellers skal det visst finnes deodoranter som er tilpasset fot- og håndsvette. Spør på apoteket. Edit: Ha et lommetørkle / papirhåndkle / serviett i lomma, som du strategisk tørker deg på før du hilser. Endret 10. februar 2014 av Karl Skapeland Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Tørk hendene på buksa rett før du skal hilse. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Det Tåkelur sa, hilsingen skjer somregel når du måter itervuer(ne) og når du reiser deg etter intervju, så du burde fint greie å beregne dette slik at du får tørket av deg svetten. Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Takk for hjelpen! Men hva tror dere fungerer best, vanlig dopapir eller noe annet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Aluminium aka. anti-perspirant Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Du kan også prøve å holde rundt et kaldt glass/flaske vann rett før hilserunden. Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Kalde hender er vell egentlig værre enn klamme hender. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Kalde hender blir ofte klamme også. Varme hender tørker fort. Jeg stemmer på antiperspirant-tipset og å holde kroppen/hendene varme. Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Hva mener dere med antiperspirant? Altså, at jeg skal ta på deodorant? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Antiperspirant = hindrer fukt/svette Deodorant = hindrer lukt Det er faktisk ikke samme fenomen selv om mange av deodorant-produktene inneholder stoffer mot begge deler. Siden problemet var svette/fukt og ikke lukt fra hendene så er rådene å se etter ordet antiperspirant på produktet. En ren deodorant, altså uten antiperspirerende virkning, vil ikke hjelpe mot fukten du plages av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå