s0lberg Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Hei. I disse apptidene, så finnes det garantert en app som er kurant å registere øvelsene man gjør på trening. Jeg har et oppsatt program, men hadde vært greit å byttet notatblokken med en app man registerer de i. Så tips? Endret 10. februar 2014 av s0lberg Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg powernerda litt og laga meg en egen app (Android), siden jeg ikke fant en som var just right. Hvis du er ute etter app-forslag burde du uansett spesifisere hvilket OS du kjører på telefonen din. Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Haha. Glemte å legge det med. Samsung S3 med android 4.3 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 En kompis av meg bruker denne: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.selahsoft.workoutlog&hl=en Han er ganske fornøyd. Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Takk. For teste denne. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Litt avhengig av hvilket treningsprogram så finnes det apper til disse, til dømes Stronglift sin app. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 JeFit! Funker knall til mitt bruk ihvertfall. Kan legge inn hele programmet du trener. Dette legges inn som forskjellige økter. Man kan sette inn hvor mange set, reps og hvor lang pause man skal ha. Når du trener logger du med en gang i appen hva du tok, så begynnes en nedtelling til du skal ta neste sett (umulig å si: tja, tror ikke pausa er helt over enda). Finnes til både iOS og Android, samt at man kan logge inn på nettet. Finnes vel i gratis-versjoner og betalingsversjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå