Term Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 "Det er helt greit så lenge ingen vet om det " Nope! skal si det da: "Fuckin' close to water" Svaret ditt var forresten svaret på gåten: Hva er likheten med å kjøre moped når du er over 18 og ha sex med stygge damer. Den var faktisk ganske bra. Men sier du at det billig på Coop... hmmm kjøre på pris å se i morgen...for da blir det en kasse med carls på meg... ellers kjører jeg på rema...skal bli deilig, det ligger rundt 5 grader i lufta så jeg skal sette kassen på verandaen på rommet og la den temperere seg godt... mmmm dette kan bli en bra uke i vente ( har neste uke fri ) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Liker absolutt de nye prisene, selv om jeg ikke drikker øl. For meg signaliserer det en ny epoke der (for håpentligvis subsidierte) rusmiddler flyter fritt og vi ikke lenger blir begrenset til helge-fylla. Ja, mine forhåpninger strekker seg så langt at kanskje om et år eller to så kan man for den samme summen som man nå bruker for en kveld ute skal holde til syv kvelder ute Man skjønner at man er på et ekte nerde-forum når Rema 1000 blir oversatt til Rema 1k.. hehe, sant. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Kiwi og rema har affal tuborg til 9kr + pant.. har alt kjøpt ei kasse, og det er ikke bare tilbud.. Kiwi er jo affal mot slik tilbud, har noe å gjøre med at en del moms gikk ned på øl, og rusbrus ble dyrere.. Og jeg klager ikke!! AVE ØL Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Kiwi og rema har affal tuborg til 9kr + pant.. har alt kjøpt ei kasse, og det er ikke bare tilbud.. Kiwi er jo affal mot slik tilbud, har noe å gjøre med at en del moms gikk ned på øl, og rusbrus ble dyrere.. Og jeg klager ikke!! AVE ØL Prix har også tuborg til 9 kr. Fant ikke noe carls på flaske Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Dette er SUPERT!!! Håper for all del at dette ikke slutter med det første.. Jeg kommer nå ikke til å kjøpe annet en tuborg nå affal. Lenke til kommentar
stigmux Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Digg digg! Første gang jeg har betalt 100kr for 10 øl Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hmm idag kan det være at det blir fest så da blir det tuborg og greier. Fett dette her men det bør ikke stoppe. Kommer forsatt ikke over 1.5kr for halvliteren i spania :o Lenke til kommentar
corcky Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Alle sjapper utsolgt for tuborg.. blir hansa i kveld og da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå