Raggi Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 var på rema å såg att tuborg 0.33 kostet 9kr + pant... er dette midlertidig eller fast? noen som vet? i tillfelle det er ny fast pris så er jo det kjempebra! BTW, dette er på vestlandet... *tenke på å handle inn en kasse i mårra * Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det må væra fast. Iflg norsk lov så er det ikke lov å gi tilbud på alkohol og slik... tar jeg feil nå ??? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det må væra fast. Iflg norsk lov så er det ikke lov å gi tilbud på alkohol og slik... tar jeg feil nå ??? nei, det gjør du nok ikke. Forøvrig har jeg da sett 9kr for en 0.33 jeg også, men hvor det var vet/husker jeg nå ikke.... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hmmm.. Rimi etc. skulle tilfeldigvis ikke ha Hansa Premium på tilbud? :o Kjøper ei kasse om det er tilfelle Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hørt no rykter om at det er tuborg'en som er billig. Bah, kunne hatt carlsberg også til den prisen. Men men, får ta imot det som kommer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ka med bud'n da? Må være billigere med bud også vel. *skjekke ut imorgen* Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hørt no rykter om at det er tuborg'en som er billig. Bah, kunne hatt carlsberg også til den prisen. Men men, får ta imot det som kommer. mmm Nå må jeg stikke å se om det stemmer. Det er jo genialt om det er tilfellet. Vente meg jo til tuborg under roskilde, men setter mest pris på Carlberg. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Turborg, Carlsberg... What's the fuckin' diffrence ?? Husker før da jeg var 14tiss så kjøpte jeg alltid tuborg da ingen andre kjøpte det, da jeg syntes de og carlsberg smakte ett fett... Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Turborg, Carlsberg... What's the fuckin' diffrence ?? Husker før da jeg var 14tiss så kjøpte jeg alltid tuborg da ingen andre kjøpte det, da jeg syntes de og carlsberg smakte ett fett... Seriously? Nei nei nei, jeg smaker faktisk forskjell på norsk og dansk carlsberg. Tuborg er helt ok å drikke. Det er bra godt når det er i 0,33 og temperert rett rundt 0 grader... mmmmm Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Turborg, Carlsberg... What's the fuckin' diffrence ?? Husker før da jeg var 14tiss så kjøpte jeg alltid tuborg da ingen andre kjøpte det, da jeg syntes de og carlsberg smakte ett fett... Seriously? Nei nei nei, jeg smaker faktisk forskjell på norsk og dansk carlsberg. Tuborg er helt ok å drikke. Det er bra godt når det er i 0,33 og temperert rett rundt 0 grader... mmmmm Mulig , skal prøve å kjøpe en av hver... Kan ikke huske helt forskjell nå da dette var i min 14tiss periode da vi hang gatelangs og drakk. Men skal ta å kjøpe noen imorgen! Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Man skjønner at man er på et ekte nerde-forum når Rema 1000 blir oversatt til Rema 1k.. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ka med bud'n da? Må være billigere med bud også vel. *skjekke ut imorgen* Bud er vel ikke blant de billigste... Du vet vel forresten likheten med å drikke Budweiser og p'ule i en robåt? :wink: Trur coop har billig carlsberg. Priskrig kanskje?? Bra for oss Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du vet vel forresten likheten med å drikke Budweiser og p'ule i en robåt? :wink: Håper du skal fortelle oss Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Noen kan få prøve seg først Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Noen kan få prøve seg først "Det er helt greit så lenge ingen vet om det " Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 "Det er helt greit så lenge ingen vet om det " Nope! skal si det da: "Fuckin' close to water" Svaret ditt var forresten svaret på gåten: Hva er likheten med å kjøre moped når du er over 18 og ha sex med stygge damer. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Man skjønner at man er på et ekte nerde-forum når Rema 1000 blir oversatt til Rema 1k.. I'm just trying to blend in! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Dette er priskrig ja.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=77157 Lenke til kommentar
Zink Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 "Det er helt greit så lenge ingen vet om det " Nope! skal si det da: "Fuckin' close to water" Svaret ditt var forresten svaret på gåten: Hva er likheten med å kjøre moped når du er over 18 og ha sex med stygge damer. Ke hehe, lykke til med "krigen", men eh: hva er forskjellen på 2 i én smekk ? . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå