Countryman Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 God morgen! Har reist i Asia med en Bergans ryggsekk og den har fungert fint, greit med plass og den går som håndbagasje. Det som er kjedelig er at hver gang jeg kommer til et nytt hotell/gjestehus må sekken tømmes totalt (for å få tak i ting) og pakkes på nytt når jeg drar derifra.. Dette er tungvindt siden jeg ofte er innom 7-8 gjestehus pr. tur.. Jeg tror også jeg har mer å gå på ang. størrelse -sekken skal kunne gå som håndbagasje (Norwegian - 55 x 40 x 23 cm) og skal bæres på ryggen, men en mer firkantet versjon slik de fleste trillebagger er utformet vil også være greit. Tusen takk for tips Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Foe meg fungerer denne greit: http://www.clasohlson.com/no/Wenger-Synergy-laptopryggsekk-15,4%22/31-4385 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Jeg bruker 72 Rush fra 5.11 Faller kanskje ikke i smak hos alle, og er ikke av de aller letteste sekkene, men er veldig praktisk og tåler alt. Har også bra ryggstøtte (lett plastplate inni som kan taes ut) og hoftebelte som kan foldes inn, og bryststropp som kan taes av. Så fin hvis du skal gå med den en stund også. Den har glidelås helt ned, så det er bare å åpne sekken helt opp for å få tak i det i bånn, og flere relativt store lommer innvendig som jeg bruker til sokker, boxere osv. Endret 10. februar 2014 av multisync Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Fine sekker begge 2 og ikke minst er de "smarte", takk for tips Skal ta en liten volum-sjekk før jeg handler, trenger hver eneste liter jeg kan få. Sekken blir/må stappes smekk full hver gang jeg drar hjemmefra, og ender opp med å gi bort halvparten av klærne mine når jeg skal hjem...hyggelig det altså, men litt trøttsomt og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå