Gå til innhold

Verdt å investere i smart-tv?

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Skal snart kjøpe meg ny TV, og lurte på om jeg skal kjøpe en "vanlig" TV, eller om det er lurt å investere i en smart en?

Kommer til å bruke den i hovedsak til å game og se på tv selvfølgelig, og så kan det hende at jeg begynner å bruke netflix etter hvert. Men ps3 har jo netflix i programvaren, så ser kanskje ikke hvorfor man bør kjøpe smart-tv bare for det. Så hva er de største argumentene for å kjøpe en smart-tv framfor en vanlig en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg ser ingen fordeler med "smart"-tv. Ingen. Boksene du kobler til vil gjøre jobben bedre. De eneste "smart" kan være litt nyttig for må være de som hverken kobler til konsoll, Mediasenter eller PC. Hvem nå det enn kan være i disse dager.

Imidlertid har jeg selv smart-tv. Dette fordi jeg ønsket et bestemt panel og dette ble kun levert på TV'er med "smart"-funksjonalitet. Idiotiske markedsavdelinger. Det første jeg gjorde var å de-aktivere "hjem"-skjermen, og slik har det vært siden.

Det eneste jeg har hatt litt nytte av er en app på telefonen som kan styre TV'en. Slik at jeg kan jeg fikse innstillinger uansett hvor jeg er huset (wi-fi).

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...