flamethower1234 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Heisan Jeg har altså en oppvaskmaskin fra Bosch, og der har filteret blitt ganske skittent. Selv har jeg satt maskinen helt tom på 70grader med oppvask tablelettet for å skjekke om dritten vil fjerne seg rundt, men ingen virkning. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å fjerne all dritten fra filteret, så blir jeg takknemlig. På forhånd takk Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Ta det ut og vask det? Eventuelt finnes det forskjellige produkter for å rense oppvaskmaskinen (som settes inn istedenfor oppvaskmiddel) som renser opp. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Kjør på med en slik en:http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/tilbehor-og-andre-hvitevarer/FIN40940/finish-oppvaskmaskinrens Settes opp ned i maskinens fatholdere. Kjør så en tom maskin på maks temperatur og vent. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å fjerne all dritten fra filteret, så blir jeg takknemlig. Du tar ut filteret og gjør det rent som beskrevet i bruksanvisningen. Vet ikke hvilken modell du har, men sånn ser det ut på mange Bosch-modeller. Legg spesielt merke til punkt 1. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Som de sier, bare ta ut filteret og skrubb den ren med oppvaskbørste og varmt vann. Får ikke filteret helt rent av å kjøre med maskinrens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå