oya Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Hei! Skal holder på og lager en privat startside som skal ha søkefunksjon innenfor disse: Litt inspirasjon hentet fra Startsiden(verdens styggeste bakgrunnsfarge) Problemet mitt er å få til søkefunksjonen til de forskjellige. Skal ikke ha noe valg av hvilken søkemotor man skal bruke i en form. Det skal være en form til hvert av søkene. Noen som har peiling på hvordan jeg får dette til? Lenke til kommentar
oya Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 For de som vil se siden: http://home.no.net/sprinter/startside Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 den var litt "google", men den var skikkelig bra faktisk Lenke til kommentar
oya Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 hehe... Ja, rimelig inspirert av google... Ville ha en startside med google`s enkle design og noen av startsiden.no`s funksjoner... Lenke til kommentar
oya Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Fant ut hvordan jeg skulle gjøre det Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 men kan du ikke forklare det. kanskje det er andre så lurer på det samme Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 De kan jo bare så på koden :wink: Lenke til kommentar
oya Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 joda, det er bare å se på koden. Kopierte bare inn navnene og value til søkefeltet og submit-knappen. Funket fint det! Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 oya: Kutt ut bumping. Dette er ingen chatte-kanal. Skal du endre på noe du har sagt tidligere, så redigerer du innlegget ditt. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg syns at ideen er bra, men designet var altfor google-inspirert. Jeg skjønner at du vil lage en enklere versjon av startsiden, eller din egen vri for å si det på den måten, men da burde du endre litt på designet, eller hvertfall logoen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå