Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Linksys WMP54GR vs D-link dwa-556

Anbefalte innlegg

Er det stor ytelsesforskjell mellom nettverkskortene Linksys WMP54GR og D-link DWA-556? Vil man merke forskjell ved bytte fra det første til det sistnevnte på et telenor-nett med zyxel ruter/modem utlånt av telenor og 5/0.7mbit/s?

Endret av Jon Håvard (sevs)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velger å ikke være helt sikker på deg, siden du skriver at det suger rass, uten å skrive noe om hvorfor. Har begge allerede, og du svarer ikke godt. på spørmålet mitt. Dessuten er DWA-556 et PCIe-kort, ikke et PCI-kort. :)

Endret av Jon Håvard (sevs)
Lenke til kommentar

Velger å ikke være helt sikker på deg, siden du skriver at det suger rass, uten å skrive noe om hvorfor. Har begge allerede, og du svarer ikke godt. på spørmålet mitt. Dessuten er DWA-556 et PCIe-kort, ikke et PCI-kort. :)

Så bruk Google da! Det er det vi andre gjør når vi er usikre... ;) Og PCIe er en revidert og oppgradert standard av PCI, så det er ikke feil å si PCI, kun upresist, og irrelevant i denne sammenhengen...

Og hvis du hadde giddi å googla i utgangspunktet, så hadde du også sett at Linksys kortet er et 32 bit PCI kort.....;)

Endret av _Christian_N
Lenke til kommentar

Forsinkelsen kan godt bli mindre med den nye løsningen.

Han kan prøve å måle forsinkelsen til router før og etter bytte av kort.

cmd

ping 10.0.0.138 -t

Så bruk Google da! Det er det vi andre gjør når vi er usikre... ;) Og PCIe er en revidert og oppgradert standard av PCI, så det er ikke feil å si PCI, kun upresist, og irrelevant i denne sammenhengen...

Og hvis du hadde giddi å googla i utgangspunktet, så hadde du også sett at Linksys kortet er et 32 bit PCI kort..... ;)

Thanks ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...