EspenKolb Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hei ! Mistenker at jeg har en gåen sikring, men fant ingen i sikringsboksen inni bilen. Noen som vet hvor sikringsboksen i motorrommet er?? Har ikke klart å lokalisere den og føler ikke for å begynne å tippe hvor den er.. Prøvde å lete litt i manualen, men grunnet dårlig tysk kunnskaper fant jeg ingenting ang. motorrom boksen... Hjelp takk Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Start med å fortelle oss hva slags bil du har. Lenke til kommentar
EspenKolb Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Hoppsan.. Skrev det vist bare i taggen hehe.. Det er en Audi A4 1.9tdi 2008 Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg tror ikke det er noen egen sikringsboks i motorrom, men den vanlige sikringsboksen sitter i endegavel av dashbord på A4, Hvis du åpner førerdør helt ser du et relativt stort deksel på enden av dashbord, pleier å være et lite spor til nøkkel/skrutrekker for å få vippet det av. Hvis du har den nye modellen som kom i 08 så har du muligens en sikringsboks i bagasjeromet også, bak et av sidepanelene. 1 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Hvilken sikring er det du skal bytte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå