Harald Gjerholm Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Vinterlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Harald det føles som du er vår mann på indre Østlandet eller blir det feil? Som vanlig ett koselig og velkomponert bilde fra landsbygda. Flott dybde i dette her. . Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Mange takk Jarle. Det virker kanskje som jeg bor ute i enfoldigheten men dette er bare 4 mil i luftlinje fra slottet og 3,5 mil til Oslofjorden (Sandvika). Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Flott vinterlandskap. Dette er sikkert en fin ale om sommeren. Bilde formidler i den kalde årstiden på en fin måte. Jeg legger merke til snøen som henger på de lodrette stammene. Noe den typisk gjør etter snøføyk med mye vind. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Mange takk Jarle. Det virker kanskje som jeg bor ute i enfoldigheten men dette er bare 4 mil i luftlinje fra slottet og 3,5 mil til Oslofjorden (Sandvika). Det var ikke ment slik, jeg er godt plantet på landet selv. Trodde du holdt til i nærheten av Randsfjorden eller traktene der omkring. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Helt riktig. Dette er tatt 400m fra Hadeland Glassverk som ligger ved Randsfjorden. Dette er helt i kant med Nordmarka. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Helt riktig. Dette er tatt 400m fra Hadeland Glassverk som ligger ved Randsfjorden. Dette er helt i kant med Nordmarka. Det var det trodde. Kjører mye på tur rundt i Norge så har kjørt mange ganger denne veien der. Mange flotte og store gårdsbruk rundt der. Flott terreng rundt der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg