Siljehj Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Klarte å gjøre ett eller annet mens jeg letet etter passordet på nettverket mitt på de instillingene, tror jeg kom borti en eller annen slags "deaktiver" knapp. Nå har jeg mistet listen over nettverk jeg kan koble til, og jeg har mistet nettet. Dette er det som kommer opp: http://instagram.com/p/kPJ_O3DTg_/ Under huset med nettverk skal det til vanlig være en lang liste over tilgjengelige nettverk, men det er det ikke. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette? Vil så gjerne bruke den stasjonære pcen til å spille, men kan ikke det uten internett :/ Lenke til kommentar
War Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Det virker som du har deaktivert trådløskortet. Bærbar pc? Fn+ ( knapp med wifi-logo på , ofte f3 ol) Lenke til kommentar
Siljehj Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Det virker som du har deaktivert trådløskortet. Bærbar pc? Fn+ ( knapp med wifi-logo på , ofte f3 ol) Har stasjonær, men fikk det fikset til slutt. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Og da forteller man hva spm var løsningen, så andre i fremtiden med samme/lignende problem, også kan få vite hvordan man løser det...... 3 Lenke til kommentar
Siljehj Skrevet 10. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2014 Og da forteller man hva spm var løsningen, så andre i fremtiden med samme/lignende problem, også kan få vite hvordan man løser det...... Og om man bare trykket på mange tilfeldige ting, så man er usikker på hva man gjorde, så er det litt vanskelig, så man lar det være. Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Men da sier man det, at man ikke vet hva man gjorde, men det plutselig fungerte det likevel.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå